Jag önskar Reform all lycka i det framtida kommunala arbetet. Vid det här laget borde väl alla ha fattat att det bästa sättet att bekämpa högerpopulister på är att helt enkelt ge dem makt att misslyckas, vilket de nästan alltid brukar göra. Med jämna mellanrum behöver folk påminnas om att dålig politik leder till dåliga resultat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svensklord
Kommer förrädaren Starner avgå? Eller kommer han vänta tills han blir förd till galgen?
Uppdatera mig: Vad har Starmer förått och hur har han gjort det?
Citat:
Ursprungligen postat av
analking
Labor verkar ha imploderat varföf skriver inte oberoende media om detta?
Än så länge har ju faktiskt Tories imploderat mer. Åtminstone i bemärkelsen att de har förlorat fler mandat än Labour. Men det är nog lite för tidigt för att skriva några djupa analyser åt något håll.
Citat:
Ursprungligen postat av
1ulvius9
Inte så svårt att förutse att Starmer avgår.
Det är ett internt beslut för Labour vem som ska vara deras partiledare. Och Labour har rätt lite att vinna på att slänga ut sin partiledare, det är ju inte som att de har någon bättre som bara väntar på en chans att glänsa.