2026-05-06, 23:41
Medlem
Godkväll

Är det någon som har skickat krypto från coinbase eller binance till sitt revolut konto och kan ge en snabb sammanfattning om det var simpelt eller problematiskt om dom vill ha någon extra information eller dylikt?
Eller är det lika simpelt som att skicka mellan stora krypto exchanges/wallets.
Och om ni vill uppge så är jag nyfiken på ett ungefär vilka summor det handlat om - tusenlappar eller hundratusentals men förstår givetvis om ni inte vill uppge det.

Då jag läser på revolut "In rare cases, we may also reject deposits from supported exchanges if we do not receive the necessary data that we need for compliance purposes."

Är verifierad på alla 3 men undrar vad det kan vara för extra information dom skulle vilja ha eller vad den "nödvändiga informationen" är för något i detta sammanhang.

Tack på förhand!
Citera
2026-05-07, 00:30
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Har använt det till det du beskriver. Allt mellan 1k till 50k.
De frågade aldrig något och ville heller aldrig att jag skulle uppvisa något extra (vad jag minns). Detta är 3+ år sedan. Tror inte något förändrats.

De tyckte dock att jag tog ut pengar för ofta , inte för mycket utan för ofta
Tog ut 20k i omgångar per gång ungefär . .

Ursäkta punktuation, telefonen är sån och jag pallar inte håll på, det är för sent.
Citera
2026-05-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbrorFarbro
Har använt det till det du beskriver. Allt mellan 1k till 50k.
De frågade aldrig något och ville heller aldrig att jag skulle uppvisa något extra (vad jag minns). Detta är 3+ år sedan. Tror inte något förändrats.

De tyckte dock att jag tog ut pengar för ofta , inte för mycket utan för ofta
Tog ut 20k i omgångar per gång ungefär . .

Ursäkta punktuation, telefonen är sån och jag pallar inte håll på, det är för sent.
Tack för ditt svar!

Får jag fråga hur ofta du tog ut pengar för att dom skulle reagera sådär?
Jag antar att du menar uttag via bankomat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in