2026-05-08, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajjamenassovafan
Om inte annat så blev det ju uppenbart när han skrev ”fin skjorta” och ”Dressman”.

Gött också att han la påsen på ett säkert ställe men där blev den stulen …
Trist att jag måste replikera dig, den sopa du säkert är. Men här har du, nu får du synas och höras. Du får din uppmärksamhet. Varsegod!

Hela anledningen till att jag skrev om det här på flashback är för att det kryllar av slödder och pack som måste veta precis allting i nyhetsväg och sannolikt ville söka upp bilägaren. Och att jag inte innehar en mobiltelefon som jag för övrigt inte vill ha trots att den ibland måste finnas till och inte kunde söka själv. Punkt.

Jag är väldigt speciell av mig. "Lider" av ocd, beröringskräck, allmänt extremt pedantisk osv. Ber inte på något sätt om ursäkt för det. Jag mördar inte, våldtar inte eller rånar någon som andra. Därför undvek jag ogästvänliga toaletter tills jag fann en och kissnöden såklart. Men jag bar på en stor påse och ville inte "toa" den.

Jag har nu med hjälp av morsans mobiltelefon fått klart vem det handlar om. Morsans mobil som jag också fått använda för att öppna ett youtube-konto på min smart tv med.

Jag ska inte skada någon men visst ska jag nu skoja och hota med polisanmälan genom att att skicka ett brev. Jag har nämligen kvar kvittona från allt. Tänk att nästan samma sak hände för några år sedan. Jag hade kvitton men har en minneslucka från kappahl. Antingen glömde jag de där inne och någon roffade åt sig eller så tog någon det från mig när jag satte mig ner i gången för att vila. En satans minneslucka som många brukar tala om. Det har jag glömt nu men det här var direkt stöld.

Varför har ni sopor det här behovet att alltid angripa mig med "trolltråd" Skräp!
Citera
2026-05-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Jag tänker att det måste vara jobbigt i vardagen att inte ha en mobil.
Hade du haft en hade du tex kunnat kontakta polisen och inte flashback för att få hjälp.
Livet suger då den krävs vad jag än tar mig an nästan hela tiden känns det som. Men jag vill inte äga en mobiltelefon. Och det här är något jag har sedan långt bak i tiden. När jag var yngre och lämnades ensam hemma så drog jag ut hemtelefonens sladd. Inget ringade och störande helt enkelt.
Citera
2026-05-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Trist att jag måste replikera dig, den sopa du säkert är. Men här har du, nu får du synas och höras. Du får din uppmärksamhet. Varsegod!

*Oläst dravel*

Det gör du ju iofs inte. Du bara citerade mitt inlägg och började rabbla loss om en massa knepigheter.

Fortfarande bra iaf att stället du fick påsen stulen ifrån var säkert.
Citera
2026-05-09, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
I helgen blev jag utsatt för ett brott och jag vet inte av vem men jag såg en skum vit bil som inte hade på platsen att göra och av bara en slump kikade jag snabbt på regnr och nu har jag memorerat det. Men jag vet inte hur jag hittar ägaren då jag inte har en mobiltelefon för att kolla upp det. Har vi någon detektiv här som kan det här bättre än mig?
Har du fångat Tjuven än?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in