Citat:
Ursprungligen postat av
stevielad
Men herregud....VEM har sagt att jag vill låna pengar här på flashback???? Hur fan kan du tolka det som att jag vill låna pengar av någon här??? Hur fan lyckas du tolka det till att jag vill låna pengar av en främling på flashback?! Nämner jag det någonstans i inlägget?? Vem fan är det som är tappad egentligen...
Eftersom du inte hade någonting att bidra med till mig i detta ämne, förutom en läskig bild med otvättat hår i ansiktet, varför i helvete kommenterar du ens?
Jag tycker att du kan lägga ner ditt skitsnack för att du vet att det stämmer väldigt väl. Det finns väl ingen normal människa som förstår att man kan dra in 20.000 på ett par dagar.
Har du tappat något på vägen eller? Betala dina räkningar istället för att tigga pengar på flashback.
Om jag har hår ner till röven och stora ögonbryn och 14 tatueringar så tror jag att du ska skita i detta också.
Du kan ju inte ha massa jävla förutsättningar bara för ett foto. Du får se till och skärpa dig och hålla dig till sanningen. Du vet ju själv att du inte kan handla något på kredit inte ens toalettpapper.
Hur tänker huvudet när du tror att du kan dra in 20.000 på ett par dagar? Är du normal eller?
Sov någon på Flashback hade erbjudit dig 20.000 i lån för 30 % så hade du sagt nej tack eller hur.
Kommer inte att snacka massa jävla bajs.