• 2
  • 3
2006-09-23, 00:24
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Gabor Varga Tribute:

http://www.youtube.com/watch?v=vke-bD0c9Is

Läs även:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=372676
Citera
2006-09-23, 01:24
Medlem
EnJarics avatar
Tydligen flög ju ju vår "vän" gabbe en riktig aerobaticskärra en SU-26 eller SU 31:a, medans britten flög en sån där sladdrig Extra!
Citera
2006-09-23, 22:43
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congoman
Använde han sig möjligtvis av Artistnamnet "Cavron" när han spelade in porrisar?

NEJ.

Den som hade/har artistnamnet Cavron (tror jag) är en mörkhyad kille

som också ofta brukade vara med på "Sandbergsrullarna".

Liksom Göran Eurenius(f.d Vänsterpartistisk kommunpolitiker i Härryda).

Cavron medverkade även i Tv3:s dokumentär om porr (Insider).

Han ska ej förväxlas med "Skåne-Berra" som var den andra mörkhyade

killen som ganska flitigt förekom i Sandbergs-produktionerna.
Citera
2008-12-17, 22:09
Medlem
Han flög en jak 55.. bättre person får man leta efter, lite skev men härlig!

R.I.P Gabor!
Citera
2012-02-09, 00:23
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
NEJ.

Den som hade/har artistnamnet Cavron (tror jag) är en mörkhyad kille

Fel. Det var utan tvivel Gabor som var Cavron (eller också någon mycket snarlik Gabor).

Det är iaf helt säkert att Cavron inte var/är mörkhyad. Detta bevisas av att Cavron enligt rollistan medverkar i det senaste numret av Cats DVD (1/2012), och på denna DVD finns det, för ovanlighets skull, inte en enda mörkhyad kille med.
Däremot medverkar Gabor (eller någon mycket snarlik honom) på denna DVD, i en (gammal repris) scen där han plockar upp en kåt lifterska utan trosor (Angelica, dock ej Guldlock). Det är f.ö. en mycket populär scen som finns med på flera bonus-DVD:er, vilket är förståeligt, jag tycker själv det är en bra scen. Också andra filmer jag sett där denne man medverkat har haft Cavron i rollistan.

Synd att han är död.
Citera
2019-06-16, 12:50
Medlem
Gabor Warga gjorde också ett fib aktuellt mittuppslag med en tjej (sexscen) uppe i luften i en liten Cessna. Jag undrar, Vem är tjejen?!
Det jag vet är att tjejen jobbade som copilot åt Hudiksvallsflygbolaget AirHudik, efter den sexscenen blev hon tyvärr av med jobbet men jobbade strax senare som flygledarassistent i tornet på flygplatsen i Hudiksvall.
Nyfiken helt enkelt vem tjejen är?
Citera
2019-06-16, 13:28
Medlem
Sqeptisks avatar
Haha, egen tråd på Flashback! Dessutom i "kändisskvaller". Det hade Gabbe gillat
Citera
2019-06-16, 20:50
Medlem
Gabor Warga gjorde också ett fib aktuellt mittuppslag med en tjej (sexscen) uppe i luften i en liten Cessna. Jag undrar, Vem är tjejen?!
Det jag vet är att tjejen jobbade som copilot åt Hudiksvallsflygbolaget AirHudik, efter den sexscenen blev hon tyvärr av med jobbet men jobbade strax senare som flygledarassistent i tornet på flygplatsen i Hudiksvall.
Nyfiken helt enkelt vem tjejen är?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in