2026-05-05, 07:51
Medlem
Riksreptilens avatar
Frågorna verkar skall komma från Duoappen så programledare Fouad Youcefi hoppas på en rejält blandad skörd att använda sig av.

Först ut ikväll är Jimmie Åkesson direkt från sitt tjänsterum.

https://www.svtplay.se/fraga-partiledaren-allt

De skall hinna med alla åtta partierna i maj så det blir ibland avsnitt på onsdagar även.

Frågor går skicka i appen redan verkar det som. Så skynda då programmet är bara 45 min långt.
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-05-05 kl. 08:22.
Citera
2026-05-05, 09:05
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Frågorna verkar skall komma från Duoappen så programledare Fouad Youcefi hoppas på en rejält blandad skörd att använda sig av.

Först ut ikväll är Jimmie Åkesson direkt från sitt tjänsterum.

https://www.svtplay.se/fraga-partiledaren-allt

De skall hinna med alla åtta partierna i maj så det blir ibland avsnitt på onsdagar även.

Frågor går skicka i appen redan verkar det som. Så skynda då programmet är bara 45 min långt.

Tack för tipset, får kolla ikväll
Citera
2026-05-05, 10:38
Medlem
Tippar på att de frågor som kommer in kommer gallras rätt hårt av det vänstervridna SVT, bara rätt frågor till rätt politiker kommer släppas fram.
Citera
2026-05-05, 10:56
Medlem
AutofyllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Tippar på att de frågor som kommer in kommer gallras rätt hårt av det vänstervridna SVT, bara rätt frågor till rätt politiker kommer släppas fram.

Ja, så blir det ju säkert med (S)(V)T...
Jag tror dessutom att frågorna som släpps fram till högerledarna lär vara mer kritiska, än vad frågorna till vänsterledarna kommer att vara - ska bli intressant att följa upp.
Citera
2026-05-05, 13:53
Avslutad
Blir detta bara ännu ett löjligt underhållningsprogram eller kommer det att vara professionella frågor?
Citera
2026-05-05, 13:58
Avslutad
Hur länge kommer programmet att hålla på?

edit: 45 minuter håller det på såg jag nu.
Senast redigerad av Stormivattenglas 2026-05-05 kl. 14:00.
Citera
2026-05-05, 20:01
Avslutad
Börjar med att strula med ljudet. Kan någon Flashbackare skriva i svt-chatten och ställe en fråga till Jimmie?
Citera
2026-05-05, 20:07
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormivattenglas
Börjar med att strula med ljudet. Kan någon Flashbackare skriva i svt-chatten och ställe en fråga till Jimmie?

Ljudet är uselt. Svt skämmer ur sig.
Citera
2026-05-05, 20:13
Avslutad
Jimmie Åkesson är nöjd med invandringspolitiken. 90.000 nya om året är Jimmie nöjd med. "Finns inte så mycket mer att göra i den frågan".
Citera
2026-05-05, 20:21
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Jimmie Åkesson är nöjd med invandringspolitiken. 90.000 nya om året är Jimmie nöjd med. "Finns inte så mycket mer att göra i den frågan".

Ofattbart och sorgligt.
Citera
2026-05-05, 20:23
Avslutad
Många töntfrågor medan mina viktiga frågor om Sveriges framtid inte ens kommer upp i chatten.
Citera
2026-05-05, 20:29
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Många töntfrågor medan mina viktiga frågor om Sveriges framtid inte ens kommer upp i chatten.

Ja riktigt dåliga frågor. Det verkar vara fjortisar som har loggat in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in