Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Herregud. Du är så ute och cyklar att det är pinsamt..
Ja, ja, känner det samma för dig och TS.
För vem mer än dig och TS kommer det som en chock, att människor, även dina anställda har barn.
Barn som behöver skötas om och ses efter när de är sjuka till exempel?
Har man inte förmåga att förstå det när man har anställda, utan att detta kommer som en chock, då är det inte jag som är "ute och cyklar"