2026-05-04, 17:45
Bannlyst
Alla som såg partiledardebatten på SVT 3/5 såg hur ofattbart ful och bitter Magda ser ut numera.

Min teori är att (S) notoriskt lögnaktiga politik jämte en räcka skandaler ex. lotteribedrägerierna har fått den tidigare ganska snygga sosseslynan att rasa i utseende som en avslagen burköl.

Vad tycker ni andra? Har ni en alternativ förklaring till detta mänskliga kadaver som skrämmer barn?
2026-05-04, 18:06
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-konto
Alla som såg partiledardebatten på SVT 3/5 såg hur ofattbart ful och bitter Magda ser ut numera.

Min teori är att (S) notoriskt lögnaktiga politik jämte en räcka skandaler ex. lotteribedrägerierna har fått den tidigare ganska snygga sosseslynan att rasa i utseende som en avslagen burköl.

Vad tycker ni andra? Har ni en alternativ förklaring till detta mänskliga kadaver som skrämmer barn?

Snarare märkligare att hon inte vet vilka Brad Pitt & Kurt Cobain är/var.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/magdalena-andersson-om--brad-pitt-blundern-i-svt/
2026-05-04, 18:09
Medlem
'Hon har sett sliten ut länge. somliga har spekulerat i alkohol, men hon är också i den ålder där fejset kan rasa ihop ändå
2026-05-04, 18:09
Medlem
Belters avatar
Citat:
Det måste väl ändå vara bättre än att lova sänka drivmedelspriserna med 10kr. Mycket bättre att hålla käften istället.
2026-05-04, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn

https://www.expressen.se/nyheter/politik/magdalena-andersson-om--brad-pitt-blundern-i-svt/
Inte alls, de är eller var inte medlemmar av arbetarrörelsen.
2026-05-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
'Hon har sett sliten ut länge. somliga har spekulerat i alkohol, men hon är också i den ålder där fejset kan rasa ihop ändå

Det kan inte ha undgått någon som sett henne att förfallet är både tragiskt och fascinerande. Jag är inne på min linje i TS att folk som ljuger och hatar blir sådär fula och bittra med tiden. Magda ser ut som en häxa i valfri skräckfilm
2026-05-04, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Den enda jag kan komma på som har rasat lika illa som Magda är Helena Bergström. Kan det vara så att det är vinet som är boven? Jag tror att ljugandet och kanske än mera det fanatiska hatandet mot allt o alla som inte håller med henne ligger bakom.
2026-05-04, 18:29
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:

Ja, antagligen beror det på alla lögner som S spottar ur sig, inte minst Maggan. Det mest uppenbara exemplet är helt klart hur Maggan nu påstår att det var S som satte stopp för den liberala invandringspolitiken, eller att S inte förespråkar en tvångsblandningspolitik.

Att ljuga så flagrant är inte människan skapt för, således syns det på trynet. Ungefär som när Pinocchio får en lång nästa av att ljuga.
2026-05-04, 18:39
Medlem
Hon har målat in sig ett hörn med alla sina lögner. Klart man ser bitter ut när man inser det.
2026-05-04, 18:39
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn

Ja, jag litar inte på en politiker som inte ser på Hollywood filmer och håller dom för sanning och moral.
2026-05-04, 19:05
Medlem
Länge leve maggan!

Hon kämpar för folks rättvisa powpow! Länge leve kvinnan! Hon är ej ful utan bara en äldre kvinna därav rynkig.
2026-05-04, 20:01
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Citat:
Det kan inte ha undgått någon som sett henne att förfallet är både tragiskt och fascinerande. Jag är inne på min linje i TS att folk som ljuger och hatar blir sådär fula och bittra med tiden. Magda ser ut som en häxa i valfri skräckfilm

Citat:
Den enda jag kan komma på som har rasat lika illa som Magda är Helena Bergström. Kan det vara så att det är vinet som är boven? Jag tror att ljugandet och kanske än mera det fanatiska hatandet mot allt o alla som inte håller med henne ligger bakom.
Hur mår du egentligen?

Och så den mer intressanta frågan, hur fan ser du ut? Med tanke på vad du skriver om vad hat och bitterhet kan göra med utseendet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in