2026-05-06, 13:41
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wieso
Berättade för min sambo att jag kanske en gång i mitt liv skulle vilja prova på ett bögsamlag eller bara grovhångel. Jag är inte gay och har inga tankar på att bli det heller. Trivs bra med fitta.
När jag berättade det för sambon var det en som tände i 180. Hon ville sitta på en pall bredvid och titta på. Kunde t o m erbjuda sig nåt senare i gengäld.
Nu till min fråga: hur ska jag gå vidare, ska jag gå vidare? Hur hitta en gay kille osv.

Gå på valfri porrbio så lär allt detta lösa sig fortare än du hinner säga klövervaselin.
Citera
2026-05-06, 13:49
Medlem
12cms avatar
Citat:
Berättade för min sambo att jag kanske en gång i mitt liv skulle vilja prova på ett bögsamlag eller bara grovhångel. Jag är inte gay och har inga tankar på att bli det heller. Trivs bra med fitta.
När jag berättade det för sambon var det en som tände i 180. Hon ville sitta på en pall bredvid och titta på. Kunde t o m erbjuda sig nåt senare i gengäld.
Nu till min fråga: hur ska jag gå vidare, ska jag gå vidare? Hur hitta en gay kille osv.
Vad är det hon vill titta på? Dig bli påknuffad eller du som knuffar på?
Citera
2026-05-06, 14:44
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12cm
Vad är det hon vill titta på? Dig bli påknuffad eller du som knuffar på?

För TS´ skull hoppas vi väl på det sistnämnda... ...OM det förstnämnda tycker jag TS ska se sig om efter en nyflickvän...

OBS! Har inget emot bögar (och inget med dem heller, för att citera den där token i röd tröja och basker som "Stefan och Krister" gör.).
Citera
2026-05-06, 15:11
Medlem
Citat:
Kul att ni är så samspelta!
Du behöver nog inte googla särkilt länge för att hitta smidiga mötesplatser för gaykillar. Vore jag du så skulle jag nog inte förlita mig på just flashback i detta ärendet.
Citera
2026-05-13, 14:49
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Varför bjuder ni inte hem en bi-kille som tilltalar er båda så kan ni ju ha kul alla tre tillsammans...? Livet är kort och om detta är vad du (och hon) vill utforska - gör det!
Citera
2026-05-23, 08:50
Medlem
Skaffa Grindr, kompis!
Citera
2026-05-25, 08:04
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Nu vet jag ju inte vart du bor, men det kanske finns någon bögklubb eller porrbio i din stad? Annars är ju grindr populärt
Citera
2026-05-25, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Gå på valfri porrbio så lär allt detta lösa sig fortare än du hinner säga klövervaselin.

Så gjorde vi. Älskade att se hennes kåta ögon när jag tog emot en riktigt skön kuk.
Citera
2026-05-25, 09:07
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kneel
Så gjorde vi. Älskade att se hennes kåta ögon när jag tog emot en riktigt skön kuk.

Kämpa emot! Pröva kalla avrivningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in