Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldBiden
Eftersom du inte klarar av att specificera vad du anser viktigaste får väl jag ta ut det mest fundamentala:
28:e Februari attackerade USA och Israel Iran. Detta är starten på kriget och är inget som kan diskuteras.
Är det någon punkt som du anser lika viktig?
Haha, du är ju inte ens förmögen att bemöta den fakta som jag presenterats. Du har förlorat, du har misslyckats.
Jag krossade dig och avslöjade dina lögner till den grad att du inte ens vågade citera mitt inlägg som avslöjade din mytomani och hat mot mänskligheten.
Som sagt, det är Iran som har startat det illegala kriget, vilket vi märker i Hormuszsundet. Det är lite pinsamt att se din bristande kunskap.
Det är ändå kul att du äntligen klarade av att erkänna att du vill att människor ska dö och det är därför du stödjer den illegala iranska regimen som begår folkmord på sin egen befolkning som bara de senaste månaderna kostat tiotusentals liv i Iran.
Du älskar ju det faktum att Iran mördar, kidnappar och fängslar oskyldiga civila svenskar.
Du älskar ju det faktum att Iran har väpnade styrkor som försöker att begå väpnade terrordåd i Sverige.
Du älskar ju det faktum att Iran attackerar Sveriges energiförsörjning.
Du älskar det faktum att Iran attackerar skolor, sjukhus, civil infrastruktur och fartyg, men du måste ju kunna vara ärlig med att det är uppenbara brott med den internationella rätt du påstår dig älska så mycket. Eller är du en liten mytoman?
Här visar du ju bara hur otroligt okunnig och oförmögen till att vara subjektiv som du är.
Kriget startade 1979 när den iranska islamistregimen begick en väpnad attack på USA och har fortsatt genom iranska väpnade attacker mot Argentina, Israel, Sverige, Danmark, Jemen osv.
Men du tycker att det är okej att Iran har väpnade styrkor som planerar mord och terrordåd i Sverige.
Du tycker att det är okej att den iranska regimen begår folkmord på sin egen befolkning.
Din okunnighet får dig att skämma ut dig, för att inte nämna den iranska regimens folkmord på tiotusentals oskyldiga civila iranier vilket utlöste en skyldighet enligt internationell rätt att agera mot den iranska regimen.
Enbart Israel och USA lyckades leva upp till vad som stipuleras i den internationella rätt som du babblar om när det passar dig men du är knäpptyst om när det bevisar vilket förståndshandikappat troll du är.