2026-05-05, 18:50
  #193
Medlem
Irans regim må vara onda as med mycket blod på sina händer men är det rätt att attackera landet och även drabba oskyldiga civila?? Jag vill inte att fler civila iranier ska drabbas.
Citera
2026-05-05, 22:16
  #194
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
För att den iranska regimen är en fiende till mänskligheten som våldför sig på Sverige och svenskar.

Bara en landsförrädare kan hålla sig neutral till den iranska regimens krig mot Sverige och mänskligheten.

Neutral ska man inte ställa sig och det gör vi inte heller. Samtliga svenska partier fördömer den iranska diktaturens förtyck och stödjer sanktionerna mot landet. Men det är absolut inte självklart att man stödjer random bombningar av landet som uppenbarligen inte leder till regimens fall eller demokrati och frihet åt det iranska folket.
Citera
2026-05-06, 10:25
  #195
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Som sagt, det är Iran som har startat det illegala kriget, vilket vi märker i Hormuszsundet. Det är lite pinsamt att se din bristande kunskap.

Eftersom du inte klarar av att specificera vad du anser viktigaste får väl jag ta ut det mest fundamentala:

28:e Februari attackerade USA och Israel Iran. Detta är starten på kriget och är inget som kan diskuteras.

Är det någon punkt som du anser lika viktig?
Citera
2026-05-06, 11:43
  #196
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Vartenda inlägg du postar på flashback är för att försvara Israel. Du är inget annat än ett hasbara troll.

Du ägnar dig åt att vara ett judehatande, svenskhatande nazi-islamistiskt troll.

Alla vet att jag har rätt. Du är en fiende till Sverige och mänskligheten.
Citera
2026-05-06, 11:52
  #197
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Eftersom du inte klarar av att specificera vad du anser viktigaste får väl jag ta ut det mest fundamentala:

28:e Februari attackerade USA och Israel Iran. Detta är starten på kriget och är inget som kan diskuteras.

Är det någon punkt som du anser lika viktig?

Haha, du är ju inte ens förmögen att bemöta den fakta som jag presenterats. Du har förlorat, du har misslyckats.

Jag krossade dig och avslöjade dina lögner till den grad att du inte ens vågade citera mitt inlägg som avslöjade din mytomani och hat mot mänskligheten.

Som sagt, det är Iran som har startat det illegala kriget, vilket vi märker i Hormuszsundet. Det är lite pinsamt att se din bristande kunskap.

Det är ändå kul att du äntligen klarade av att erkänna att du vill att människor ska dö och det är därför du stödjer den illegala iranska regimen som begår folkmord på sin egen befolkning som bara de senaste månaderna kostat tiotusentals liv i Iran.

Du älskar ju det faktum att Iran mördar, kidnappar och fängslar oskyldiga civila svenskar.

Du älskar ju det faktum att Iran har väpnade styrkor som försöker att begå väpnade terrordåd i Sverige.

Du älskar ju det faktum att Iran attackerar Sveriges energiförsörjning.

Du älskar det faktum att Iran attackerar skolor, sjukhus, civil infrastruktur och fartyg, men du måste ju kunna vara ärlig med att det är uppenbara brott med den internationella rätt du påstår dig älska så mycket. Eller är du en liten mytoman?

Här visar du ju bara hur otroligt okunnig och oförmögen till att vara subjektiv som du är.

Kriget startade 1979 när den iranska islamistregimen begick en väpnad attack på USA och har fortsatt genom iranska väpnade attacker mot Argentina, Israel, Sverige, Danmark, Jemen osv.

Men du tycker att det är okej att Iran har väpnade styrkor som planerar mord och terrordåd i Sverige.

Du tycker att det är okej att den iranska regimen begår folkmord på sin egen befolkning.


Din okunnighet får dig att skämma ut dig, för att inte nämna den iranska regimens folkmord på tiotusentals oskyldiga civila iranier vilket utlöste en skyldighet enligt internationell rätt att agera mot den iranska regimen.

Enbart Israel och USA lyckades leva upp till vad som stipuleras i den internationella rätt som du babblar om när det passar dig men du är knäpptyst om när det bevisar vilket förståndshandikappat troll du är.
Citera
2026-05-06, 12:05
  #198
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Haha, du är ju inte ens förmögen att bemöta den fakta som jag presenterats. Du har förlorat, du har misslyckats.
Du presenterar inte fakta, däremot vägrar du precisera dina lösa uttalanden.

Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Jag krossade dig och avslöjade dina lögner till den grad att du inte ens vågade citera mitt inlägg som avslöjade din mytomani och hat mot mänskligheten.
Kan du precisera en betydande lögn du avslöjat?

Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Som sagt, det är Iran som har startat det illegala kriget, vilket vi märker i Hormuszsundet. Det är lite pinsamt att se din bristande kunskap.
Jag hänvisar till fakta att Israel och USA attackerade Iran 28:e Februari, något du inte tycks kapabel att bestrida.
Nej, det har inte pågått ett kontinuerligt krig sedan 1979.
Däremot pågick exempelvis tolvdagarskriget ifjol, när USA och Israel attackerade Iran, något som även det stöddes av Sveriges 8 Krigsdagspartier.

Du har ju fel om det mest fundamentala, i övrigt gillar du att spamma mycket.
__________________
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-05-06 kl. 12:14.
Citera
2026-05-06, 13:21
  #199
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Du presenterar inte fakta, däremot vägrar du precisera dina lösa uttalanden.


Kan du precisera en betydande lögn du avslöjat?


Jag hänvisar till fakta att Israel och USA attackerade Iran 28:e Februari, något du inte tycks kapabel att bestrida.
Nej, det har inte pågått ett kontinuerligt krig sedan 1979.
Däremot pågick exempelvis tolvdagarskriget ifjol, när USA och Israel attackerade Iran, något som även det stöddes av Sveriges 8 Krigsdagspartier.

Du har ju fel om det mest fundamentala, i övrigt gillar du att spamma mycket.

Du har fel om precis allting, du har inte ens förmågan att vara ärlig eller förstå den relation som den islamistiska regimen i Iran har haft till Sverige, USA, Israel och resten av världen sen de tog makten 1979 och direkt attackerade USA


Du är ett troll som är oförmögen att sätta saker i ett historiskt perspektiv för att du saknar grundläggande kunskap i frågan.


Du är så feg att du måste klippa i mina inlägg och inte vågar du bemöta den historiska fakta som jag presenterat och som krossar dig och dina lögner.

Som sagt, det är Iran som har startat det illegala kriget, vilket vi märker i Hormuszsundet. Det är lite pinsamt att se din bristande kunskap.

Det är ändå kul att du äntligen klarade av att erkänna att du vill att människor ska dö och det är därför du stödjer den illegala iranska regimen som begår folkmord på sin egen befolkning som bara de senaste månaderna kostat tiotusentals liv i Iran.

Du älskar ju det faktum att Iran mördar, kidnappar och fängslar oskyldiga civila svenskar.

Du älskar ju det faktum att Iran har väpnade styrkor som försöker att begå väpnade terrordåd i Sverige.

Du älskar ju det faktum att Iran attackerar Sveriges energiförsörjning.

Du älskar det faktum att Iran attackerar skolor, sjukhus, civil infrastruktur och fartyg, men du måste ju kunna vara ärlig med att det är uppenbara brott med den internationella rätt du påstår dig älska så mycket. Eller är du en liten mytoman?
__________________
Senast redigerad av Omelhor242 2026-05-06 kl. 13:23.
Citera
2026-05-06, 13:30
  #200
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Du presenterar inte fakta, däremot vägrar du precisera dina lösa uttalanden.


Kan du precisera en betydande lögn du avslöjat?


Jag hänvisar till fakta att Israel och USA attackerade Iran 28:e Februari, något du inte tycks kapabel att bestrida.
Nej, det har inte pågått ett kontinuerligt krig sedan 1979.
Däremot pågick exempelvis tolvdagarskriget ifjol, när USA och Israel attackerade Iran, något som även det stöddes av Sveriges 8 Krigsdagspartier.

Du har ju fel om det mest fundamentala, i övrigt gillar du att spamma mycket.

Varför hänvisar du inte till det faktum att den iranska militären har planerat väpnade attacker mot Sverige? Att den iranska regimen har kidnappat och hållit svenskar fångna? Samma sak har Iran gjort mot flera andra europeiska länder.

Varför nämner du inte Irans attacker mot KSA?

Du är oförmögen till att vara ärlig om den iranska regimen och dess ständiga attacker mot resten av världen.
Citera
2026-05-06, 14:45
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
tapetserare dom tågen och sätter upp stora banderoller i alla nedgångar också?

att Israel köper politiker vet vi, och nånstans fick SD pengarna ifrån.
det kampanjen gick på LÅNGT mer än 400 papp.

Att SD efter det slog om sin politik till att hylla Israel och ge judendomen särställning i Sverige, framför alla andra religioner, tycker jag talar sitt tydliga språk.

Att dom försvarar Israel alla angreppskrig är högst väntat, så även när det gäller attacken mot Iran.

Att tapetsera nedgångarna kostade 462.000 kr. Att stripea tunnelbanetåget en vecka kostade 255.000 kr. Båda gångerna togs pengarna från partistödet. Dvs skattepengar.

https://www.etc.se/inrikes/skattepengar-finansierade-sd-reklam

Alla stora partier hade reklam i nedgångar eller på stortavlor i själva tunnelbanan vid förra valet. Bara att vänta tills i augusti-september så kommer du säkert att få se det igen detta år.

Varför skulle Israel gå via Sverigedemokraterna för att annonsera? De kan annonsera själva. De stripeade t.ex. spårvagnarna med reklam för Tel Aviv 2022.
__________________
Senast redigerad av Nannegijala 2026-05-06 kl. 14:53.
Citera
2026-05-06, 19:08
  #202
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Varför hänvisar du inte till det faktum att den iranska militären har planerat väpnade attacker mot Sverige? Att den iranska regimen har kidnappat och hållit svenskar fångna? Samma sak har Iran gjort mot flera andra europeiska länder.

Varför nämner du inte Irans attacker mot KSA?

Du är oförmögen till att vara ärlig om den iranska regimen och dess ständiga attacker mot resten av världen.

Vilken bevisad attack skulle utgöra en krigshandling mot Sverige?

KSAs deltaganda i det illegala anfallskriget mot Iran är av samma karaktär som UAEs - deras territorium används av ett tredje lands militär i krigandet, således är de också inblandade.
Förutom att det är en självklar princip, så är det numera inskrivet i Romstadgan.

Men grattis till segern!

Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Du är en äcklig liten mytomanhora som ljuger hela tiden. Du kan ingenting om historia och du hatar Sverige.

Någon borde sätta en kula i skallen på dig, kan inte du själv göra det?

Sluta vara så feg, du har ingenting att erbjuda mänskligheten.

Avsluta ditt patetiska liv och dina patetiska lögner.

Du verkar väldigt trevlig
__________________
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-05-06 kl. 19:14.
Citera
2026-05-07, 04:07
  #203
Medlem
Pga av Irankriget är Regeringen tvungna att justera uppskattningen av tillväxttakten i Sverige, BNP skrivs ned från 2.8% på årsbasis i mars till 2.3% nu. Det är väl då rimligt att Sverigedemokraterna då stiger in och täcker upp de miljarder som samhället tappat?
Citera
2026-05-07, 05:56
  #204
Medlem
mlon.eusks avatar
SD är enda svenska riksdagspartiet som är mest sionistiskt.

Det kostar på att försöka tvätta bort rasiststämpeln. Det får kosta hur många oskyldiga iranska barn livet som helst, bara du inte kallar SD för antisemiter.

Sverige har inte ett skit att göra med något skitland i mellanösten och deras destruktiva eviga vendettor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in