2026-05-17, 07:55
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Nä bor 4 timmar bort från närmsta familj
Hur går det för dig? Har du gjort några förändringar?
Hmmmm?
Citera
2026-05-26, 20:29
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Jag lever likadant men ser det inte som något problem. Senast jag var i förhållande var för fem år sedan och det var högljutt, krävande och fyllt av problem så jag är bara tacksam för all isolering jag kan få numera. Bara gilla läget och uppskatta fördelarna.

Samma här. Jag har själv väldigt svårt att förstå den skara människor som ondgör sig över ensamhet, men det är väl, om något, ett kvitto på att vi alla föds med olikheter.
Citera
2026-05-26, 22:32
Avslutad
Direkt dyker acceptans upp. Du kämpar emot dig själv. Skit i dom. Skit i att du är småsint och hatisk och skadeglad och hela den skiten. Skit i det bara. Det är där. Ja? Okej? Det kan knulla sig i röven. Det är rövknull allting. Hela jävla skiten. Det vill knulla dig i röven i huvudet, alla jävla intryck och rörelser. Alla antaganden och bestämmelser. Allt som är och säger sig förbli. Det är röv bara. Inget mer. Så man är med röven. Känner hur den rör sig. Rör sig runt i kroppen. Den är i pannan. Den är i magen. Den skrämmer dina tankar. Skrämmer upp dom rejält. Får man verkligen hata så här?

JA FÖR HELVETE DET FÅR DU SKIT I DET DÄR LÅT DET VARA LÅT DET RINNA GENOM DINA PORER OCH UT MOT DINA GRANNAR.

Bara låt det vara. Du kommer att hitta din kraft i det. Din glöd och din plats. Ta för dig. Du är en jävla storm. En orkan. En virvelvind.

Och du vet om allt det här. Det är gammalt för dig. Så skit i det då. Skit i att det är gammalt. Skit i att det är gjort. Skit i allt sånt. Och - gör - det - bara.

Gör det.

Ut nu och knulla alla jävlar i röven i huvudet.
Dom är trötta på sina slappa kukar ändå.
Citera
2026-05-30, 16:21
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Hur går det för dig? Har du gjort några förändringar?
Hmmmm?

Ja jag har satt upp som mål att komma ut minst en gång per dag och klarar de cirka 6 dagar i veckan än så länge
Citera
2026-05-30, 16:21
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Direkt dyker acceptans upp. Du kämpar emot dig själv. Skit i dom. Skit i att du är småsint och hatisk och skadeglad och hela den skiten. Skit i det bara. Det är där. Ja? Okej? Det kan knulla sig i röven. Det är rövknull allting. Hela jävla skiten. Det vill knulla dig i röven i huvudet, alla jävla intryck och rörelser. Alla antaganden och bestämmelser. Allt som är och säger sig förbli. Det är röv bara. Inget mer. Så man är med röven. Känner hur den rör sig. Rör sig runt i kroppen. Den är i pannan. Den är i magen. Den skrämmer dina tankar. Skrämmer upp dom rejält. Får man verkligen hata så här?

JA FÖR HELVETE DET FÅR DU SKIT I DET DÄR LÅT DET VARA LÅT DET RINNA GENOM DINA PORER OCH UT MOT DINA GRANNAR.

Bara låt det vara. Du kommer att hitta din kraft i det. Din glöd och din plats. Ta för dig. Du är en jävla storm. En orkan. En virvelvind.

Och du vet om allt det här. Det är gammalt för dig. Så skit i det då. Skit i att det är gammalt. Skit i att det är gjort. Skit i allt sånt. Och - gör - det - bara.

Gör det.

Ut nu och knulla alla jävlar i röven i huvudet.
Dom är trötta på sina slappa kukar ändå.

Det var jävligt bra skrivet. Ska försöka komma ihåg att läsa det varje gång jag börjar tänka på fel sätt.
Citera
2026-05-30, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Det var jävligt bra skrivet. Ska försöka komma ihåg att läsa det varje gång jag börjar tänka på fel sätt.

Tack. Bra. You got this.
Citera
2026-07-12, 18:58
Medlem
Hur går sommaren so far?
Citera
2026-07-13, 11:01
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Hur går sommaren so far?

Kommer ut nästan varje dag. Men måste då komma på något att göra. Exempelvis gå ut och ta en öl. Gå till Systembolaget. Hämta ut paket. Handla.

Fortfarande svårt för mig att komma ut bara för att gå ut. Den tröskeln kommer jag inte över.

Men ska åka ut på landet nu och hoppas det kan bli lättare där.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in