2026-06-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
En kommentar väl värd att lyfta fram. Men jag har sett detta komma länge, till skillnad från Sveriges landsfader Löfvén.

Jo, det är ju många med dig som vi borde ha lyssnat på. Men de som fortfarande inte har sett vad som skett med Sverige och vart vi är påväg kommer aldrig att göra det heller. Därför är det kört för svenska folket på lång sikt.
Citera
2026-06-13, 02:03
Medlem
Män söker fruntimmer som vill knulla och ha kul, det finner man bäst i länder utanför Västvärldens feminist/Kommunist samhällen.
Sydamerikanska, Afrikanska eller eller Sydostasiatiska fruntimmer är 500 000ggr bättre än sina maskulina, maktgalna och feministindoktrinerade systrar i Väst.

Västvärlden är i totalt krig, på alla nivåer, mellan varje individ.
Citera
2026-06-13, 10:12
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fullt förståelig. Svenska kvinnor är omöjliga att ha att göra med, många är lata och psykiskt sjuka, och de kan enkelt, med stöd av våra politiker och lagstiftare, förstöra ditt liv med sitt pekfinger.

Jag skrev om problemet redan 2014 och tråden har över 760 000 visningar. Säger det mesta...

(FB) Dags att överge svenska kvinnor!

Jag kan hålla med. Har hållit på med dessa dumma dejtingappar/sidor i några år nu. Kvinnorna jag skrivit med, träffat på 1-2 dejter är verkligen sjuka människor. Vilka saker man har fått tagit emot.

Hur gör man som svensk man att träffa kvinnor utanför Sverige?
Citera
2026-06-13, 10:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merimetso
Män söker fruntimmer som vill knulla och ha kul, det finner man bäst i länder utanför Västvärldens feminist/Kommunist samhällen.
Sydamerikanska, Afrikanska eller eller Sydostasiatiska fruntimmer är 500 000ggr bättre än sina maskulina, maktgalna och feministindoktrinerade systrar i Väst.

Västvärlden är i totalt krig, på alla nivåer, mellan varje individ.

Och vet du vad det fina är? Jo, tack vare invandringen så finns de numera i Sverige, redo för att ta emot dig kompis. Alltså, du behöver inte åka till andra sidan klotet för att leta kärring, om du inte vill själv förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in