2026-05-02, 05:39
Medlem
Har ni sett den? Den släpptes nu 24 april.
Det är en äventyrsfilm, som typ utspelas i öknen.

An honorable and mysterious rogue, known as Hanzala, makes himself an enemy of the Emperor Kisra after he helps a fugitive king and princess in the desert.

https://www.imdb.com/title/tt13570066/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_in_0_q_dessert%20warr

Stjärnor som Ben Kingsley, Sharlto Copley, Anthony Mackie, resten är arabisk stjärnor.

Originally budgeted at $70 million, largely funded by Saudi Arabia, a total of $150 million was eventually spent producing the film, which took over 5 year. Vertical eventually took over to release and distribute the film. The North American rights were sold for only $10 million, but even with this discount, it was a massive flop for Vertical, with a box office of less than $500,000.

2,3 i betyg av 6100 på IMDB.

Trailern ser okej ut men fått verkligen bottenbetyg samt att den har floppat rejält. Så det ser inte bra ut.

Så fort jag kan ladda ned så ska jag se den men det känns inte bra det här. Trots att jag gillar skådisarna.
Citera
2026-05-02, 13:01
Medlem
Likt dig själv har jag inte heller sett den. Och med den beskrivningen så får jag göra mitt yttersta för att låta bli...
Tror IMDB-beyget låter rätt rimligt...

"Stjärnor som Ben Kingsley, Sharlto Copley, Anthony Mackie, resten är arabisk stjärnor."
Bad-mössan Kingsley känner man ju till, träbock som han är. Resterande är en förolämpling mot universum att kalla stjärnor...
Citera
2026-05-02, 14:35
Medlem
XtraXs avatar
Med det medelbetyget är det nog inte värd att slösa tid på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in