2026-05-03, 17:02
Medlem
fonders avatar
Klok denne Kasselstrand.
Citera
2026-05-03, 21:10
Medlem
KELLAKEBABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Men tror du verkligen att Sveriges relation till Israel och USA är en vinnande valfråga?

Med risk för att jag kraftigt underskattar den svenska väljarkåren tror jag att den frågan kommer väääldigt långt ner i folks prioriteringar i den mån den överhuvudtaget existerar.

Det är vanskligt att utgå ifrån hur det ser ut på Flashback. Här får man lätt intrycket att var och varannan person har det högt på agendan men det beror med största sannolikhet på att de människorna är grovt överrepresenterade på forumet.
Beror nog mycket på vad du menar med vinnande, men att de får ett bra par extra röster är jag väldigt säker på.
Citera
2026-05-03, 21:12
Medlem
KELLAKEBABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Klok denne Kasselstrand.
En diamant SD förlora för att leta grus hos de borgerliga partierna.
Citera
2026-05-03, 21:23
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KELLAKEBAB
Beror nog mycket på vad du menar med vinnande, men att de får ett bra par extra röster är jag väldigt säker på.

Ja vi får se till hösten vem av oss som har rätt.
Citera
2026-05-03, 21:24
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KELLAKEBAB
En diamant SD förlora för att leta grus hos de borgerliga partierna.

Jag blir dock ledsen för att de rösterna som egentligen borde läggas på Kasselstrands parti, ett parti som verkligen brinner för Sverige, istället läggs på SD som sålt Sverige till främmande makt och bara låtsas bry sig om Sveriges bästa.
Citera
2026-05-03, 21:34
Medlem
KELLAKEBABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Ja vi får se till hösten vem av oss som har rätt.
Jajo men han står ju för lite mer politik som kan gynna han också. :)

Citat:
Jag blir dock ledsen för att de rösterna som egentligen borde läggas på Kasselstrands parti, ett parti som verkligen brinner för Sverige, istället läggs på SD som sålt Sverige till främmande makt och bara låtsas bry sig om Sveriges bästa.
Det är en brist i det svenska valsystemet, men man får göra det bästa av situationen genom att rösta på dem och försöka få folk att ge upp bilden av SD som ett prosvenskt parti.
Citera
2026-05-05, 09:07
Avslutad
Citat:

Ja, nu har man verkligen chansen att lägga sin röst på ett svenskt parti istället för på vad som så idag uppenbart är Israels parti i Sverige. Rösta afs och på Kasselstrand!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in