Igår, 23:45
Medlem
Var I samhället träffar man dom otrevligaste människorna? Människor som är skamlösa och som man undviker och känner sig obekväm med oavsett ålder? Ärliga aggressiva egoister?
100% socialt inkorrekta men lite charmiga

Är det på kontoret?

inspiration
(FB) Trevliga människor
(FB) Brutalt ärliga och smålustiga charmörer
Senast redigerad av Dr-Piiip Idag kl. 00:19.
Citera
Igår, 23:52
Medlem
kyrkstockens avatar
Svårt att säga.

KAnske föreningsmänniskor. Ordförande i vägföreningen, båtklubben och liknande är väldigt speciella tycker jag.
Citera
Igår, 23:59
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-Piiip
Var I samhället träffar man dom otrevligaste människorna? Människor som är skamlösa och som man undviker och känner sig obekväm med oavsett ålder?

Är det på kontoret?

inspiration
(FB) Trevliga människor

Finns nog i alla miljöer av alla sorter. De kan ha vilka politiska åsikter som helst, ålder, färg, kön osv osv i all oändlighet.

Brukade tro att de mest fanns i de miljöer där man väntar sig dem, men de kan även finnas i de mest godhetssignalernade miljöerna.

Tänk dig att vara instängd i ett rum med den mest manshatande nosringade fördomsfulla wokefeministen i ena hörnet och en råmoderatbossbich iskall häxa som skulle dra dina guldpromber ur din mun om de kunde i andra hörnet. Sedan har du en supercuck manlig feminst som helt medvetet försöker mästra dig genom att kalla dig biggot när du öppnar dörren för en kvinna i tredje hörnet.
Då befinner du dig i helvetet.

Vissa människor är extremt falska helt enkelt.

Men om du vill ha någon form av överrepresentation av dem skulle jag gissa på att följande är några av många miljöer,

WOKE-sammanhang. Vissa genomruttna människor som drar nytta av miljön.
Folk som håller på med skumraskaffärer. Inte öppet otrevliga, men rånar dig. Skattesmitare, ekonomiskt kriminella osv.
Whitetrash-höger på vishan.
Överklasskärringar i stan utan någon känsla för sanning eller ärlighet. Ofta borgerliga, men kan egentligen ha vilken politisk färg som helst.
Affärspsykopater.
Feminister
Generellt väldigt identititspolitiska människor.

Tänk folk som röstade på Fi och råmoderater. Där har du smuts.

Kombinerar du följande: Karen + råmoderat + manshatande feminist i en person = Lucifer.
Senast redigerad av KapitalismKnullad Idag kl. 00:05.
Citera
Idag, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Svårt att säga.

KAnske föreningsmänniskor. Ordförande i vägföreningen, båtklubben och liknande är väldigt speciella tycker jag.

Vissa frikyrkliga människor också.
De som inte alls har något i hjärtat som liknar godhet utan bara använder miljön som en social spelplan att dominera.
Ofta sådana som får alla snälla att lämna dessa sammanhang.
Citera
Idag, 00:10
Medlem
Gör ett inlägg på facebook om något positivt om Trump.
Citera
Idag, 00:11
Medlem
Stenballes avatar
Var vet jag inte, men de otrevligaste är ju oftast de som på något sätt anser eller tror att de är mer, bättre, klokare, kunnigare, mer insatta än andra, trots att det inte alls är så.
Citera
Idag, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Var vet jag inte, men de otrevligaste är ju oftast de som på något sätt anser eller tror att de är mer, bättre, klokare, kunnigare, mer insatta än andra, trots att det inte alls är så.

Ja, kultursnobbar och besserwissrar. Helt enig. Blåsta spån som är malliga för att de tagit del av någon information du inte gjort och med det försöker antyda att de är smartare eller bättre än dig.
Ödmjukhet är alltid det bästa, men det är inte vinnande i en värld där en massa människor beundrar arrogans.
Citera
Idag, 00:25
Medlem
Vitiss avatar
Byggpolacker och -ukrainare.
Otrevligare människor är svårfunna.
Citera
Idag, 00:28
Medlem
Just det, oärliga människor som godhetssignalerar. Det är nog mina hatobjekt nummer 1.
Problemet är att de aldrig åker fast för de små asen är så bra på att spela Jesus så deras planer funkar ofast. De snälla får smällen istället även fast de är oskyldiga.

Sådana skulle man bara mata krokodiler med.
Citera
Idag, 00:47
Medlem
zombie-nations avatar
En del tycker ju att de inte behöver anstränga sig att vara trevlig samtidigt som de är smådeppiga och lite bittra. De brukar kunna vräka ur sig saker, för det spelar ingen roll för dem hur andra mår.

Andra tror att de aldrig kan ha fel och att alla vill höra deras åsikt, de tror att de är naturliga ledare.

Sjukt jobbiga båda. Man kan hitta dem överallt.

Sedan finns det korkade människor som fått allt och tror att de vet och kan saker, de brukar aldrig kunna sätta sig in i andras situation. Ofta unga tjejer. De kommer med extremt dåliga råd och retar upp andra, sedan tittar de på en med stora, oförstående ögon.
Citera
Idag, 00:59
Medlem
Astralhopps avatar
[quote=Dr-Piiip|94874094]
Var I samhället träffar man dom otrevligaste människorna? Människor som är skamlösa och som man undviker och känner sig obekväm med oavsett ålder? Ärliga aggressiva egoister?
100% socialt inkorrekta men lite charmiga

Är det på kontoret?

Ungdomsflockar som är berusade och ska prata smörja med en.. usch
Slipsnissar på kontor, banker mm som är så otrevliga och uppblåsta som bajsnödiga Michelingubbar.. fy fan..
Aggresiva häxtanter runt 60-80 år som pratar högt 24/7 med ultradålig andedräkt från helvetet.. fy tusan.
Vissa män-kvinnor som brer ut sina ben och armar på T-banan så att man kvävs mot väggen.. hjälp!
Citera
Idag, 01:15
Medlem
Anybodykillers avatar
Jag har precis varit där och det är överförfriskade personer vid/kring resecentrum mellan 23:00-04:00.

Astralhopps analys är korrekt. Mina arbetskamrater har frågat ut mig om jag är homosexuell eller inte och en random snubbe ville "sparka ihjäl mig" för att mina föräldrar är citat "neandertalare".

Hade jag kunnat magpumpas på Jägermeister och Baccardi lemon så hade jag gjort det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in