2026-05-01, 22:06
Medlem
kyrkstockens avatar
Besökte väla i helsingborg där någon serverings vagn hade något jippo.

50% rabatt på mat. Stod säkert ett par 100 i kö.

Nu till poängen. Det var enbart blattar. Inte en svensk så långt ögat nådde.

Var där någon timme senare igen och det stod över 100 blattar där då också i kö (samma eller nya).

Att negrer gillar fried chicken är ju en fördom. Men detta var bara mellanöstern.

Har faktiskt aldrig sett så många blattar i helsingborg. Brukar alltid vara några andra nationaliteter.

Kanske var det helsingborgs (och sveriges) framtid jag såg..
Citera
2026-05-01, 22:18
Medlem
Du är tydligen inte i Helsingborg så ofta, och som andra WT, så åker du till Väla Centrum.

Testa du inte kycklingen? Slår KFC med hästlängder.

Vidare info kring succen finns tillgängligt genom en enkel googling
Senast redigerad av PatricHbg 2026-05-01 kl. 22:28.
Citera
2026-05-01, 23:12
Medlem
Vad är egentligen din frågeställning? Du verkar inte ens ha testat maten, så vad är det du vill ha svar på?

Och den där utvikningen om vilka som stod i kön tillför ju exakt noll. Om du vill diskutera stället, håll dig till maten då.
Citera
2026-05-01, 23:49
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag står inte och tränger med 200 ali-baba med ansiktsburk dunkande från högtalare.

Jag undrade väl om kvaliten på såväl maten som de som åt. Ordet är fritt då jag inte testat.

Och varför det enbart vara araber...
Citera
2026-05-02, 02:32
Avstängd
Connykrims avatar
Broder du är i en stad i sverige. Där regerar invandraren!

Svensken vågar ej mötas med dessa varelser.. så de gömmer sig hemma när den hemska varelsen går ut och äter mat.

Tror svennar är o köar där med men kanske vid lunch?
Citera
2026-05-02, 10:34
Medlem
Svenskarna är nån annanstans och äter nåt annat än friterad kyckling. Invandrare är av nån anledning galna i friterad kyckling. Det finns ett KFC i mitt område, och dit vallfärdar invandrare. De gillar väl att käka flottiga köttrester i hink.
Citera
2026-05-02, 11:13
Medlem
Yaourters avatar
Vad är det tänkt att vi ska diskutera? Rubriken nämner "restaurangen", medan du i brödtexten raljerar över att män från Mellanöstern utgör klientelet.

Vill du bara dela med dig om att du har blivit varse om det existerar mycket invandrare i Helsingborg som verkar gilla kyckling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in