2026-05-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMMK
Skulle vara intressant om någon har sett forskning inom området. Är verkligen negrerna överrepresenterade som porrkonsumenter och skulle de vara särskilt intresserade av att gruppvåldta någon liten späd blondin!
Att muslimer är stora konsumenter verkar vara kartlagt, men dessa lär inte vara roade av att se BBCs - det är väl närmast tidelag i deras kultur. Har sett påståenden om att kvinnor faktiskt tittar mer på porr än vad man har trott och de är är rätt nyfikna på kinky stuff.

Att det finns en marknad är närmast självklart, sedan är frågan om den är subventionerad? Finns det några som driver den med förlust, då man vill förvrida huvudet på våra unga pojkar och flickor?

Ja ta och gräv lite så kommer du se att det var judar som industrialiserade porrindustrin i väst. Som så många andra destruktiva företeelser. De har säkert ett finger med i spelet i hur porrfilmer med flera negrer och små blondiner regisseras.

Men det behöver inte vara så heller. Det är väl vanlig marknadsekonomi. Finns det en efterfrågan så finns det tillgång. Jag känner t.o.m vita män som älskar att titta på när ett gäng storkukade negrer gruppknullar små blondiner
Citera
2026-05-03, 11:33
Medlem
Proras avatar
Nu är de rasistiska kommentarerna på det här facebookinlägget om önskan att få en lägenhet borttagna, såvitt jag nu kunde se, vilket var att vänta efter all uppmärksamhet Aftonbladets artikel fått och att jag var sent ute.

Men det hade varit intressant att fått veta om trådsanningen -- att en överväldigande majoritet av otrevliga kommentarer var från utlänningar -- stämde.

Det vore högst ironiskt om så vore fallet, eftersom Aftonbladet nogsamt undviker att tala om vilken slags personer det är som skrivit dessa kommentarer och att de kommentarer som fortfarande finns kvar i hög grad har skrivits av godhetens riddare som i vanlig ordning ondgör sig över SD och lågutbildade lantisar.
Citera
2026-05-03, 12:16
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Inte bara svenska kvinnor som helt mentalhandikappat springer maratonlopp för att para sig med negrer och muslimer som är ett problem.

Vi kvinnor, rent generellt, är oftast ett problem när vi bjuder in främmande män i en fungerande gemenskap.

Stabiliteten i en sluten social gemenskap utmanas när medlemmar introducerar externa parter. Detta rubbar etablerade normer, vilket i sin tur riskerar att leda till interna konflikter och minskad gruppkohesion.

Ur ett evolutionärt perspektiv har introduktionen av främmande individer i en trygg grupp historiskt betraktats som en riskfaktor. När nya dynamiker tvingas in i en fungerande struktur uppstår oundvikligen friktion. Det ligger ren forskning och fakta bakom.

Männen vi väljer är ofta farliga för gemenskapen, vilket vi har sett i väst med ökad social oro och grovt våld. Inte minst mot oss kvinnor själva.
Senast redigerad av EnRosaHamster 2026-05-03 kl. 12:21.
Citera
2026-05-03, 12:27
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jag har en kompis… som hade ihop det med en tjej, där det kröp fram att hon tidigare hade haft ihop det med en neger. Han avslutade relationen DIREKT!

”Jag vill inte ha en kvinna som ägnat sig åt tidelag…” sade han senare…
Dessa svarta "män" livnär sig på att våldta "horor". Att en svensk kvinna som den i TS då frivilligt ställer sig upp och agerar negerhora, med stolthet, det får alla andra svenska män att bli lite mer självmordsbenägna. Det första jag tar reda på om en kvinna är om hon haft samröre med en nigger ens en enda gång.
Citera
2026-05-03, 12:54
Medlem
CMMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Jag känner t.o.m vita män som älskar att titta på när ett gäng storkukade negrer gruppknullar små blondiner

Ja man tror inte det är sant, snacka om äckligt! Var kurskamrat med några afrikanska stipendiestudenter, Dessa uttrycke stor förvåning över att de emellanåt fick förfrågningar av gifta män om de ville knu**a deras fruar mot betalning. Gubbarna ville titta på.

Förhoppningsvis är dessa ynkliga cucks så få att de inte kan utgöra något underlag för den där BBC-marknaden. Om inte så är västvärlden mer eller mindre körd.

Människor manipuleras. Först kommer det i porren, sedan i reklamen .... tillslut är det normaliserat.
Citera
2026-05-03, 13:22
Medlem
Förr gjorde man reklam som sa att det är nyttigt att röka.
Fler gick på den reklamen.
Citera
2026-05-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Inte bara svenska kvinnor som helt mentalhandikappat springer maratonlopp för att para sig med negrer och muslimer som är ett problem.

Vi kvinnor, rent generellt, är oftast ett problem när vi bjuder in främmande män i en fungerande gemenskap.

Stabiliteten i en sluten social gemenskap utmanas när medlemmar introducerar externa parter. Detta rubbar etablerade normer, vilket i sin tur riskerar att leda till interna konflikter och minskad gruppkohesion.

Ur ett evolutionärt perspektiv har introduktionen av främmande individer i en trygg grupp historiskt betraktats som en riskfaktor. När nya dynamiker tvingas in i en fungerande struktur uppstår oundvikligen friktion. Det ligger ren forskning och fakta bakom.

Männen vi väljer är ofta farliga för gemenskapen, vilket vi har sett i väst med ökad social oro och grovt våld. Inte minst mot oss kvinnor själva.

Vem fan bjöd in en främmande människa för att knulla denne menar du? Det var ju människor som flydde hals över huvud och som inte hade någon annanstans att ta vägen och som skulle dö om de inte fick komma till Sverige som ju var narrativet.
Citera
2026-05-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Jag har familj och har det bra, utan våld. Jag utsätter inte min fru för samma våld och förtryck som de stackars andrahandsludren kommer utsättas för av sina negrer, eller arabmuslimer för den delen. Jag behandlar kvinnor med respekt tillskillnad från dem, och förmodligen änden du.
Ja du är så respektfull som kallar kvinnor för luder...
Senast redigerad av Xacoon 2026-05-03 kl. 13:55.
Citera
2026-05-03, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Visst existerar det, men om man går ut i Aftonbladet och påstår att man blivit utsatt för en "rasiststorm", speciellt nu när det är valår så får man se till att backa upp det också annars luktar det bara skitsnack.

Om folk skulle skriva mejl till dig med personangrepp, pga fördomar om ditt namn och hat mot din grupp, skulle du vilja citera dem då?
Citera
2026-05-03, 14:04
Medlem
Varför ska man posera som par när man söker lägenhet?
Tinder skadad generation
Citera
2026-05-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Nu är de rasistiska kommentarerna på det här facebookinlägget om önskan att få en lägenhet borttagna, såvitt jag nu kunde se, vilket var att vänta efter all uppmärksamhet Aftonbladets artikel fått och att jag var sent ute.

Men det hade varit intressant att fått veta om trådsanningen -- att en överväldigande majoritet av otrevliga kommentarer var från utlänningar -- stämde.

Det vore högst ironiskt om så vore fallet, eftersom Aftonbladet nogsamt undviker att tala om vilken slags personer det är som skrivit dessa kommentarer och att de kommentarer som fortfarande finns kvar i hög grad har skrivits av godhetens riddare som i vanlig ordning ondgör sig över SD och lågutbildade lantisar.
Många invandrade gillar EJ svarta
Tex araber
Citera
2026-05-03, 14:26
Avstängd
Nu har de stöd från 2 blattepoliser med, var detta verkligen nåt att skriva om?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/xrJ2pR/polisernas-stod-till-carl-och-fanny-det-racker-nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in