2026-05-01, 20:43
Medlem
Jag hälsade på en vän i vintras. Kvällen innan hade jag svårt att sova och tog 20 mg Stesolid. Vi delade på en flaska Whiskey och drack några öl vardera. Jag fick fyra gram toppisar han hade plockat förra året. Jag gick till Max, tog ett maxmål och extra pommes. Hans fru gillar inte mig, jag har tydligen dåligt inflytande på min vän, så jag bodde på hotell. När jag kom till hotellet så tittade jag på TV, det har alltid varit svårt för att sova när jag är full, det var tråkigt och jag åt hela påsen han hade gett mig. Klockan var cirka 23:00 när jag åt svamparna. Jag koppade min lur till TVn och slötittade på Två och en halv män.

Det hade gått drygt två timmar. Jag gjorde ett nytt försök att sova och blev akut illamående och spydde, när jag hade spytt färdigt kom effekten på en gång, det var som att nån kastade en hink med regnbågar på mig. Sedan dök det upp en pyssling (max 5-10 cm stor) med vingar på ryggen och som hade en taktpinne, i luften hängde det linor med musiktoner, pysslingen slog på vissa av tonerna och varje gång han slog en ton så sipprade det ut massa stjärnor ur musiktonen.

Efter cirka två kanske tre minuter var allt över. Inga visuella effekter men resten av kvällen så kändes det som att jag hade tryckt i mig massa MDMA. När jag skulle gå på toa så råkade jag se mig själv i spegeln, jag såg ut som en reptil och började skratta så mycket att jag hade träningsvärk dagen efter.

Vid ett tillfälle som höll i sig i cirka 10-15 minuter så var det som att stolen i rummet var ond och hade dåliga avsikter, den kunde läsa mina tankar. Jag har på vippen att springa ut ur rummet men lyckades rida ut ångestattacken.

ps: har tagit svampar och tryfflar flera gånger men aldrig mer än 1,5 gram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in