Citat:
Ursprungligen postat av
Eurodisco
Nej jag vill inte förstöra Sverige tvärt om faktiskt. Men hur dom röstade med vänster blocket igår är oförlåtligt 80000 nya medborgarskap är inte lite. Sedan känns inte Elsas förklaring till varför dom röstade som dom gjorde särskilt bra eller vettig.
Det var 8 punkter och de röstade emot i en av alla punkterna. Elsa går igenom och därför så förstår jag inte för du har inte läst på.
Det är tvärtom SD som sa att de skulle städa upp som blåst sina väljare stenhårt och det gör de med detta förslaget med, det enda förslaget gör är att dra ut på överklagande och ger massa pengar till advokater.
Vad jag inte begriper är de som sympatiserar med SD som knappt rört ett finger sett till vad de blev valda för, vi har fortfarande sex siffriga inflöden. Nu när det är mindre än ett halvår kvar till valet så drar de fram detta urvattnade förslaget som knappt kommer göra någon skillnad alls och så kritiserar de Elsas Ambition Sverige så går MYCKET HÅRDARE fram. De vill rycka undan bidragen vilket är den klart billigaste åtgärden och som fungerar