Riktigt nice serie, bra skådespelare och filmproduktion! Stort plus för blandningen av drama, thriller och komedi.
Matthew Rhys är briljant när det kommer till att leverera scener där han är panikslagen, nervös och rent av rädd - så att det blir sjukt underhållande att bara se hans reaktioner haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
EggBoxJuan
Riktigt unik serie.
Sett sju avsnitt och min favorit är garanterat den när kvinnan på borgmästarkontoret anordnade en fest.
Håller med! Skrattade även en del i avsnittet när dom hade väckt den gamla killen som var begravd!