2026-04-28, 11:34
Medlem
Kvinnor vill gärna bli sexuellt stimulerade varje gång. Men hur ofta blir mannen sexuellt stimulerad av kvinnan? Det är typ 1% av gångerna man ber om det. De flesta män verkar tro att en utlösning är lika med sexuell stimulans. Mannen vill knulla för att han BEHÖVER lätta på trycket, inte för att njuta. Drivkraften är att vi män måste lätta på trycket annars gör det ONT. Kvinnan har ingen drivkraft och passar på att utpressa männen till att stimulera hennes klitoris för hennes egen njutning. Klitoris har INGEN annan funktion än att vara ett njutningsorgan.

Kvinnor borde med andra ord dagligen tömma sin man utan krav på motprestation. Därefter kan båda ge varandra njutning lika ofta. Så var är alla tjejer som kör upp fingrarna i röven på sin man och smeker prostatan?
Citera
2026-04-28, 19:28
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Skulle nog att det är tvärtom men jag har för liten databas för att egentligen dra slutsats. Hur stor är din databas?
Citera
2026-04-28, 20:48
Medlem
sommarlovs avatar
Män som tycker så här, varför sätter ni inte på varandra?
Citera
2026-04-28, 21:05
Moderator
Neksnors avatar
Om det bara handlar om att lätta på trycket så kan det problemet lösas på egen hand. Det bör vara snabbast och smidigast. Sedan kan man knulla för att det är skönt/mysigt/trevligt. Om det gör ont om trycket inte lättas så bör man söka vård.
Citera
2026-04-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Om det bara handlar om att lätta på trycket så kan det problemet lösas på egen hand. Det bör vara snabbast och smidigast. Sedan kan man knulla för att det är skönt/mysigt/trevligt. Om det gör ont om trycket inte lättas så bör man söka vård.
Så har jag ofta tänkt. Men jag kanske är ett unikum som hellre är generös. Vissa perioder i livet är det helt enkelt inte konstruktivt att tänka lika för lika.
Citera
2026-04-29, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Skulle nog att det är tvärtom men jag har för liten databas för att egentligen dra slutsats. Hur stor är din databas?
Tror också detta och jag är man
Citera
2026-04-29, 08:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Varför är kvinnor så ego gällande sex?

Fast det där tror jag har mycket att göra med vem du är som man. Är du en snubbe som andra kvinnor gärna bjuder ut sig till så gör nog fan lilla frugan hemma vad hon kan för att du ska vara nöjd?
Citera
2026-04-29, 08:42
Medlem
Kleiners avatar
Men vaaa?! Med vad tänker du? Med röven?

Kvinnor är inte som män. Och är inte kåta på samma sätt. Tänk att man ens behöver nämna det.

Så klart att man ska stimulera en kvinna för att få henne (maskineriet) igång.
Senast redigerad av Kleiner 2026-04-29 kl. 08:47.
Citera
2026-04-29, 08:54
Medlem
jcockers avatar
Hur tråden utvecklar sig funkar som kräkmedel, men om man bortser från det: du tror inte att kvinnan upplever att du inte är i så stort behov av sexuell upphetsning när det enda du vill göra är att få utlösning på snabbast möjliga tid - och är väldigt framgångsrik i det vad jag förstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in