2026-04-28, 09:58
Avstängd
Monerokungens avatar
Jag kommer som investering köra majoriteten på SPOT.

Men kommer köra 20-30% I margin. Och då på en Decentralized Exchange.

Jag är lite halv okunnig på säkerheten. Och antar att det finns betydligt smartare och bättre personener i forumet på ämnet.

Är det möjligt att koppla

Tex Trezor-metamask-Decentralized Exchange?

Istället för att skicka direkt från trezor in på metamask och sen från metamask till Decentralized Exchange?

Det jag tänker är OM man tappar telefonen! Eller om någon får tag på själva lösenordet till Metamask? Då är det ju kört? Om den nu inte är kopplad via trezor.

Men om man kör Trezor-metamask-Decentralized Exchange, Så spelar det ingen roll ? Eftersom även om dom kommer in på Decentralized Exchange så kan dom inte röra dom utan att signera mer trezor?

Eller är jag ute och cyklar? Har frågat mytomanen Chatgpt. Men litar inte ett ord på vad han säger. Så vill gärna kolla här.
Citera
2026-04-28, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag kommer som investering köra majoriteten på SPOT.

Men kommer köra 20-30% I margin. Och då på en Decentralized Exchange.

Jag är lite halv okunnig på säkerheten. Och antar att det finns betydligt smartare och bättre personener i forumet på ämnet.

Är det möjligt att koppla

Tex Trezor-metamask-Decentralized Exchange?

Istället för att skicka direkt från trezor in på metamask och sen från metamask till Decentralized Exchange?

Det jag tänker är OM man tappar telefonen! Eller om någon får tag på själva lösenordet till Metamask? Då är det ju kört? Om den nu inte är kopplad via trezor.

Men om man kör Trezor-metamask-Decentralized Exchange, Så spelar det ingen roll ? Eftersom även om dom kommer in på Decentralized Exchange så kan dom inte röra dom utan att signera mer trezor?

Eller är jag ute och cyklar? Har frågat mytomanen Chatgpt. Men litar inte ett ord på vad han säger. Så vill gärna kolla här.
Kolla in Phantom, Hyperliquid och Jupiter
Citera
2026-04-28, 14:37
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undbd
Kolla in Phantom, Hyperliquid och Jupiter

Jajjamensan

Men kan man koppla metamask till sin ledger
Citera
2026-04-28, 19:23
Medlem
Metamask ska man använda som brygga (absolut inte som webwallet) och den är simpel att använda till sin hårdvaruplånbok. Alla trades måste signeras på hårdvaruplånboken innan de går igenom. Phantom är skit då den ofta loggar ur och det kan sabba när man vill göra snabba trades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in