2026-04-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Det är bra att han rensar ur woke-idioterna från sina inkvoterade yrken, han har två år på sig att tvätta bort AIPAC stanken
Ja vi kan nog vara tämligen säkra på att Trump himself har bra koll på vilka som förtjänar att sägas upp. Minst lika bra koll på som vilka dekret han signerar.
Citera
2026-04-29, 20:44
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Trump föraktar vetenskap. Blir ju svårt ta in i Taco Boys skalle när iq är begränsat.

Undrar när han kommer såga AI som woke, hoax eller mumbo jumbo?

Trump är en veta-bästare...

Det jag tycker är intressant är att det finns en hel del människor som uppvisar grader av det Trumpen visar utåt, som ändå är väldans populära.
Varför är människor så förtjusta i ignorant självsäkerhet?
Citera
2026-04-29, 20:49
Medlem
Trump behöver fler människor på sin sida som också kan hävda att det finns olika sätt att räkna procent på.
Då fungerar det inte med utbildade.
Citera
2026-04-29, 21:36
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Men människor har mål och agens. Det vore tacksamt att slippa "vetenskapen" om att 90% av BLM protesterna var fredliga, att 97% av relevanta forskare tror att klimatet håller på att erodera villkoren för den moderna civilisationen och att kön är ett spektrum.
En del har det. Men det har inte med diskussionen att göra.
Citera
2026-04-29, 21:37
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Haha du verkar vara nådigt dum i huvudet.
Till skillnad från ditt inlägg som ger oss ett helt annat intryck.
Citera
2026-04-29, 21:40
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
En myt som korkskallar tror på och sprider, eftersom de tror att det visar att de själva inte är korkskallar. Fastän det visar på motsatsen.
Man undrar hur processen i ditt huvud ser ut när enkelt verifierbara fakta beskrivs som "myt".
Citera
2026-04-29, 22:30
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Du tittar då över hela jordens historia, antar jag. Rekonstruktionerna så långt tillbaka skiljer sig dessutom rätt dramatiskt. I vilket fall som helst är det knappast relevant för konsekvenserna av dagens utsläpp hur det såg ut för 250 miljoner år sedan.

För närvarande stiger den snabbt, långt snabbare än den vad vi vet gjort någon gång tidigare. Från 180 ppm under senaste istiden till 280 ppm förindustriellt och 425 ppm idag.
Det här har jag hämtat från forskning. Vidare, så var vegetationen varit betydligt frodigare (högre koldioxidhalt) under Permian fram tills idag.

Detta är en stapel vara som undervisas på universitet runt om i världen...
Citera
2026-04-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Inte de sistnämnda de hatar han.

Han lär förövrigt placera ut vänner o familj där som med allt annat

Du menar att han hatar negroida? Det ser jag inga tecken på. Men det är klart dessa inte kan konkurrera med guds utvalda
Citera
2026-04-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Obama?

Hans negerhat kanaliserades till Obama.
Citera
2026-04-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Han och hela hans väljarbas hatar båda raserna. Enda orsaken till att han håller judehatet för sig själv att hans ungdomsförälskelse, Ivanka, är gift med en och därför har konverterat.

Jag förstår att du försöker måla en fin bild av honom men jag gillar honom ändå inte.

Judar utgör ungefär 2% av befolkningen i USA men hur många judar har han inte tillsett? Därtill är han knähund som går i krig för Israel och hånglar med klagomuren. Utöver som du nämner att hans dotter är bortgift med en jude. Ser inga tecken på att han gör annat än att avgudar judar. Alla andra spekulationer man trillar över är q-tard eller TDS nivå. Men upplys mig gärna.
Citera
2026-04-29, 23:05
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Åker du helst med ett flygplan byggt på vetenskap eller ett byggt på intuition?

behövde du ta vetenskapen till hjälp när du knullade första gången? du kanske avstod och väntade på att nån skulle komma och mäta avståndet mellan kuk och fitta?
Citera
2026-04-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
"Klimatforskare". Bidragstagare heter på äkta Svenska.

Nej det heter det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in