2026-04-27, 22:01
Medlem
Satte igång Forrest Gump. Fungerade felfritt.
Citera
2026-04-27, 22:01
Medlem
VoktorDodkas avatar
WTF! Trodde ni alla drev med mig, men det funkar ju. Godzilla vs Biollante.
Citera
2026-04-27, 22:04
Medlem
Verkar även fungera med serier.
Citera
2026-04-27, 22:05
Medlem
Man går in på denna sida och där skriver man i den korrekta imdb-adressen och klickar på "watch now".

https://playimdb.com/

Men ännu lättare är som sagt att ta själva adressen från imdb på den film eller serie du vill se och bara sätta ordet play framför ordet imdb och sen klicka enter.
Senast redigerad av flashbackdasen 2026-04-27 kl. 22:25.
Citera
2026-04-27, 22:09
Medlem
Dra balla' i lösgruset... Det lät ändå för bra för att vara sant.

Men sossepartiledarnas ambassadör blir kanske årets FB-hjälte?!
Citera
2026-04-27, 22:14
Medlem
Karppas avatar
Filmen visas från en rysk länk vilket verkar en aning riskabelt. Provade "The Mission" och funkade, dock utan textning. Den måste man ladda ner enskilt förmodligen.
Citera
2026-04-27, 22:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Filmen visas från en rysk länk vilket verkar en aning riskabelt. Provade "The Mission" och funkade, dock utan textning. Den måste man ladda ner enskilt förmodligen.
Skitsamma om man deltar i ett hacker experiment, nu skall jag fan ta mig njuta av biofilmen Nurnberg , tack who ever knäckte skiten åt oss.

Citera
2026-04-27, 22:30
Medlem
Provade Predator: Badlands. Fungerade men med ryskt tal och text. Hmm.
Citera
2026-04-27, 22:33
Medlem
KapitalismKnullads avatar
What.the.flying.fuck!
Det funkar.
Men alltså, hur fungerar detta? Är det en annan sida som det sker genom på något sätt. Det kan väl inte vara imdb som har den funktionen?

Detta måste väl helt enkelt vara en annan sida som gör detta på något sätt? Jag får porreklam som pop up, men visst fan startar filmen.

Sannolikt ligger inte filmerna på imdbs server utan det är nog helt enkelt någon streamsida.
Det verkar nog mer konstigt än det är. Det är ju en annan adress så då är det helt enkelt en annan sida.
Senast redigerad av KapitalismKnullad 2026-04-27 kl. 22:46.
Citera
2026-04-27, 22:35
Medlem
Ser inte att det är en rysk länk? Däremot är servern registrerad på den lilla önationen Saint Kitts och Nevis i Västindien. Har Pirate Bay flyttat till Karibien? Registrator är kanadensiska Tucows, som väl kommer att få klagomål tämligen kvickt från filmbolagen.
Citera
2026-04-27, 22:37
Medlem
R0Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Skitsamma om man deltar i ett hacker experiment, nu skall jag fan ta mig njuta av biofilmen Nurnberg , tack who ever knäckte skiten åt oss.

Förmodligen har inte ryssen knäckt något hos imdb då imdb inte tillhandahåller filmer, med största sannolikhet används imdb-länk endast för titeln och videofil streamas via Usenet(NZB)-databas. De flesta andra "gratis" streamingsajterna funkar på just det viset.
Citera
2026-04-27, 22:38
Medlem
R0Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Ser inte att det är en rysk länk? Däremot är servern registrerad på den lilla önationen Saint Kitts och Nevis i Västindien. Har Pirate Bay flyttat till Karibien? Registrator är kanadensiska Tucows, som väl kommer att få klagomål tämligen kvickt från filmbolagen.
Tuff du är som kan göra en WHOIS-query på domänet, din hacker!
Vad var din poäng med detta inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in