2026-04-26, 21:54
Medlem
Hej! Det har nu hänt två gånger att jag cashat ut ett spel direkt vid ett mål. Och sen döms målet bort.
Ändå har jag inte fått rätt summa utbetalt.

Exempelvis idag: Ac Milan-Juventus. Jag satsade 275 kronor på pengarna tillbaka vid ovagjort.
Juventus gör 0-1 och jag cashar ut 125 kronor. Men sen döms målet bort. Och ändå står sig cashouten?
Hände exakt samma sak förra året, men ATG gjorde ingenting åt det. Bet365 vet jag rättar det korrekt när man kontaktar dom . Rätt utbetlaning bör vara 240 eller 250 kronor cashout vid 0-0 resultat

Jag menar tänk om jag kört 5000 på Juventus rak och cashar ut 8000 vid 0-1, och sen döms målet bort, hade jag fått behålla summan då? INTE en chans-

Någon som har koll på hur reglerna fungerar?

https://ibb.co/DPDvwgLT
Citera
2026-04-27, 01:36
Medlem
Ingen?

Ingen verkar kunna reglerna, så modd du kan stänga tråden
Senast redigerad av Soppatorsk90 2026-04-27 kl. 01:38.
Citera
2026-04-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Hej! Det har nu hänt två gånger att jag cashat ut ett spel direkt vid ett mål. Och sen döms målet bort.
Ändå har jag inte fått rätt summa utbetalt.

Exempelvis idag: Ac Milan-Juventus. Jag satsade 275 kronor på pengarna tillbaka vid ovagjort.
Juventus gör 0-1 och jag cashar ut 125 kronor. Men sen döms målet bort. Och ändå står sig cashouten?
Hände exakt samma sak förra året, men ATG gjorde ingenting åt det. Bet365 vet jag rättar det korrekt när man kontaktar dom . Rätt utbetlaning bör vara 240 eller 250 kronor cashout vid 0-0 resultat

Jag menar tänk om jag kört 5000 på Juventus rak och cashar ut 8000 vid 0-1, och sen döms målet bort, hade jag fått behålla summan då? INTE en chans-

Någon som har koll på hur reglerna fungerar?

https://ibb.co/DPDvwgLT

När cashouten görs så är pengarna utbetalda och klara, och ja i exempel nummer två och du hade satsat 5000 och cashat ut 8000 och sedan blir målet bortdömt så hade du fått behålla pengarna, exakt det hände mig under VM 2022, Jag gjorde en cashout i Frankrikes sista gruppspelsmatch mot Tunisien, Jag hade kryss i matchen på ett livebet, Frankrike gjorde 1-1 i matchens sista spark, jag hann casha ut men målet blev sedan bortdömt. Jag fick behålla pengarna.
Citera
2026-04-27, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaja69
När cashouten görs så är pengarna utbetalda och klara, och ja i exempel nummer två och du hade satsat 5000 och cashat ut 8000 och sedan blir målet bortdömt så hade du fått behålla pengarna, exakt det hände mig under VM 2022, Jag gjorde en cashout i Frankrikes sista gruppspelsmatch mot Tunisien, Jag hade kryss i matchen på ett livebet, Frankrike gjorde 1-1 i matchens sista spark, jag hann casha ut men målet blev sedan bortdömt. Jag fick behålla pengarna.
Det är helt sinnesjuka regler. Det är ju ett felaktigt odds man cashar ut på
Bet365 kör inte så då får man korrekt summa utbetalt i efterhand.
Citera
2026-04-27, 14:46
Medlem
Citat:

Då ska man ju casha ut när man kört på ett lag, och man ser att shit detta kan dömas bort i efterhand pga offside eller frispark, då är det ju bara casha ut skiten snabbt och hoppas på att målet ska dömas bort.

Ska bli intressant att se om man verkligen får behålla pengarna då
Citera
2026-04-27, 15:04
Medlem
Citat:
Då ska man ju casha ut när man kört på ett lag, och man ser att shit detta kan dömas bort i efterhand pga offside eller frispark, då är det ju bara casha ut skiten snabbt och hoppas på att målet ska dömas bort.

Normalt stängs matcherna vid mål och det skall inte gå att t ex casha ut eller lägga nya bet innan målet är definitivt bekräftat. Men händer väl att det görs misstag, dvs någon bekräftar ett mål för snabbt och man hinner casha ut. Men det är som sagt inte det normala.
Citera
2026-04-27, 15:39
Medlem
Citat:

Som Burkgurka skrev så ska det inte gå att casha ut innan målet blivit dömt/bortdömt egentligen, men det händer att sidan man spelar på inte är tillräckligt snabbt uppdaterad för att cashouten ska stängas.

Men om cashouten går igenom så är pengarna dina/inte dina.

Så funkar det iallafall på Svenska Spel och ATG.

Jag tror tyvärr inte att du kommer få dina 125k eller vad det var tillbaka.

Cashout är egentligen en idiotgrej och man ska aldrig göra det rent matematiskt.

Bara av ren nyfikenhet, om du nu lagt på kryss i matchen varför gör du en cashout i matchminut 36 bara för att det blir mål? Det är ju som att bokstavligen ge bort pengar till ATG.
Citera
2026-04-27, 16:43
Medlem
Citat:
Som Burkgurka skrev så ska det inte gå att casha ut innan målet blivit dömt/bortdömt egentligen, men det händer att sidan man spelar på inte är tillräckligt snabbt uppdaterad för att cashouten ska stängas.

Men om cashouten går igenom så är pengarna dina/inte dina.

Så funkar det iallafall på Svenska Spel och ATG.

Jag tror tyvärr inte att du kommer få dina 125k eller vad det var tillbaka.

Cashout är egentligen en idiotgrej och man ska aldrig göra det rent matematiskt.

Bara av ren nyfikenhet, om du nu lagt på kryss i matchen varför gör du en cashout i matchminut 36 bara för att det blir mål? Det är ju som att bokstavligen ge bort pengar till ATG.

Nej fick svar av ATG idag med någon dålig förklaring, men kommer såklart inte få tillbaka pengarna. Men tycker det r konstigt att olika bolag kör olika regler. Jag personligen tycker att bet365 är korrekt då man cahsar ut på ett felaktigt odds.

Milan var helt värdelösa så tänkte att denna vinner Juventus enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in