2026-04-26, 12:58
Avstängd
https://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Shmondenko_(weightlifter)
Anatoly (born Volodymyr Shmondenko in 1999) is a Ukrainian Powerlifter.

Anatoly's first video was uploaded in December 2015.[5] For the first three years, Shmondenko created only factual fitness material.[6]

In 2019 Shmondenko moved to Moscow and started creating Russian-language gym prank videos. Due to the Russian invasion of Ukraine he moved to Dubai and began creating gym prank videos in English.

https://www.bing.com/search?q=vladimir+shmondenko+youtube&qs=UT&pq=vlad imir+shmondenko+you&sc=6-23&cvid=C54937A9BD0C4A1593B5910376C023B2&FORM=QBRE &sp=1&ghc=1&lq=0

Nån mer än jag som fått upp ögonen rörande hans "prank"-videos? Har aldrig skrattat så mycket.
Han är utklädd till en städare och han går omkring bland bodybuilders med sin golvmopp och i sin blåa overall. Han ser verkligen inte mycket ut för världen men han visar sig vara enormt stark och han leker med vikterna inför häpna storögda bodybuilders.
Citera
2026-04-26, 15:10
Avstängd
Uppenbarligen ligger det hård och medveten träning, under många år, bakom att bli så stark som han bevisligen är.
Roliga videos han skapat.
Citera
2026-04-26, 18:04
Medlem
Clas-Ohlson80s avatar
Väldigt disciplinerad tyngdlyftare och underhållande videor.
Citera
2026-04-26, 18:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Clas-Ohlson80
Väldigt disciplinerad tyngdlyftare och underhållande videor.
Minst sagt. Det ser nästan overkligt ut. En så liten kille som leker med dessa vikter.
Citera
Igår, 10:24
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Nån mer än jag som fått upp ögonen rörande hans "prank"-videos? Har aldrig skrattat så mycket.
Kul första gången, nu är de bara löjliga då de är så uppenbart enligt manus.
Citera
Igår, 10:46
Medlem
Han är själv väldigt stor stor och även otroligt duktig på träning. Alltid kul att se när han driver med människor på ett kul sätt. Finns något klipp där han tar kalk i ansiktet istället innan lyftet. Det garvade jag faktiskt åt
Sen känns trovärdigheten sådär men tycker det var kul i några videos iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in