Citat:
Ursprungligen postat av
Replipunkt
Ok, ska pröva det. Men det är för jävligt att allt måste vara invecklat på mac, inget fungerar smidigt, allt måste göras komplicerat av någon orsak. Skitapparater.
Döm inte ut ett helt varumärke bara för att du inte begriper vad du håller på med….
När man köper nåt nytt annorlunda så får man räkna med att vissa saker kan man få lära om lite på, men sen funkar det smidigt.
De problem du tycker dig uppleva här i princip inget med just bara Apple att göra utan det hade kunnat vara liknande problem om man bara kört Apple och sen gått över till Windows-datorer.
Vissa saker kanske görs på lite olika sätt på de olika plattformarna, men det tar inte många minuter att kolla upp och lära sig lite nytt. Det är inte detsamma som att det ena eller andra skulle vara så himla dåligt eller ens sämre, bara lite annorlunda i vissa fall