2026-04-25, 11:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Man kan göra så mycket mer än att bara gå och rösta!
Både med och utan rullator.
Jag kan förstå att det är lätt att känna som du gör att det är inte lönt att göra något nu! Vad kan man göra?

Jag kan bli så provocerad när jag hör den typen av argument såsom :

Sverige är förlorat!

Jag är så gammal, tack för att jag ska dö snart så man slipper det!

Det går att göra saker men folk måste vara beredda att kavla upp ärmarna och våga bli smutsiga.
Att bara sitta och gnälla gör ju knappast saken bättre!

När jag hör den typen av kommentarer så är det detsamma som att jag ger upp, den mentaliteten har vi haft alldeles för mycket av i Sverige sedan 80-talet.
Det är din framtid och blir din strid. Står bakom dig men kommer inte utgöra förtruppen.
Citera
2026-04-25, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Du har postat 3.000 inlägg, men fortfarande inte lärt dig att ett inlägg måste ha en frågeställning vi kan diskutera?

Tror du flashback är din dagbok?

Islam är antagligen räddningen från den judiska styrning Sverige och västeuropa är under idag, som gör att Israel kan helt obehindrat och med Europas och Sveriges välsignelse begå folkmord av ursprungsfolket där nämligen palestinier.

Judarna förr kanske hade ädla motiv med att vilja styra västvärlden, men dagens judar verkar vara av helt annan sämre sort. Det tar kanske max 3 generationer för ett folk att förfalla, i judarnas fall från offer till att själva vara gärningsmän.
ursprungsbefolnkningen i israel är judar har du inte ens läst bibeln?

Sedan folkmordet på svenskar i sverige är ett mycket större problem som du däremot stödjer.

Jag gissar på du själv är en smutsig arab
Citera
2026-04-25, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Islamister, Sveriges räddning? Då är nog Sverige för evigt dömt! Tur man är så pass gammal att man kanske aldrig behöver uppleva det hända.

Nä din stora tid var när västerländska män lagligt kunde våldta sina fruar, nu kan ni bara våldta barn men dumpen har satt dit er. Likandan tid som nyans vill tillbaka till så vi kommer nog dit igen med partiet nyans tid
Citera
2026-04-25, 11:16
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Det är de verkligen inte. Bara runt 1% av Sveriges vuxna befolkning är muslimer, så dessa som väljarbas kommer man inte långt med.
Nu tänker du på 70-talet. Siffran idag är minst 10%.
Citera
2026-04-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Det är viktigt att vi muslim-svenskar röstar för våra intressen i Sverige och stärker vår ställning.
finns inga muslim-svenskar, det finns arab-äckel däremot och där hör du till
Citera
2026-04-25, 11:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Nä din stora tid var när västerländska män lagligt kunde våldta sina fruar, nu kan ni bara våldta barn men dumpen har satt dit er. Likandan tid som nyans vill tillbaka till så vi kommer nog dit igen med partiet nyans tid
Konstigt, jag har aldrig våldtagit någon och är heller inte på dumpen. Ändå förlorade jag svendomen när jag var 14. Har en fin dotter och ett barnbarn nu.

Ta en koll i Sveriges fängelser på vilka som sitter för våldtäkt. Det är inte direkt bara Anders Eklund som sitter. Rättare sagt, det är mest utlänningar som sitter. Företrädelsevis muslimer.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-04-25 kl. 11:21.
Citera
2026-04-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
finns inga muslim-svenskar, det finns arab-äckel däremot och där hör du till

Ännu en islamofobisk rasist. Islam är den näst största religionen i Sverige och vi muslim-svenskar utgör mellan 2% men vissa källor säger upp till 8% av befolkningen. Tur att ni rasister utgör mindre andel av befolkningen, förmodligen bara några promille.
Citera
2026-04-25, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Konstigt, jag har aldrig våldtagit någon och är heller inte på dumpen. Ändå förlorade jag svendomen när jag var 14. Har en fin dotter och ett barnbarn nu.

Ta en koll i Sveriges fängelser på vilka som sitter för våldtäkt. Det är inte direkt bara Anders Eklund som sitter. Rättare sagt, det är mest utlänningar som sitter. Företrädelsevis muslimer.

Stämmer inte

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/sa-stor-andel-av-landets-fangar-ar-utlandska-medborgare/

Dessutom har du och många andra bara ett barn och ett barnbarn. Du skulle behöva ha minst 3 barn och dubblat antal barn barn om du inte gillar muslimer. Då hade ingen invandring behöver till välfärden och andelen muslimer i befolkningen hade minskat. Men det är lättare att gnälla än att faktiskt göra rätt för sig
Citera
2026-04-25, 11:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Stämmer inte

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/sa-stor-andel-av-landets-fangar-ar-utlandska-medborgare/

Dessutom har du och många andra bara ett barn och ett barnbarn. Du skulle behöva ha minst 3 barn och dubblat antal barn barn om du inte gillar muslimer. Då hade ingen invandring behöver till välfärden och andelen muslimer i befolkningen hade minskat. Men det är lättare att gnälla än att faktiskt göra rätt för sig
För det första.
DN är Bonniers ägt (inte för jag hatar judar då jag har aktier en del judeägt)
För det andra, tredje och femte. 25% i fängelse saknar svenskt medborgarskap. Hur många har då dubbla medborgarskap eller är blattefödda i landet med medborgarskap?

Tar du siffran infödda kriminella mot siffran utlänningar och kör den mot hur som många infödda i Sverige vi är ser du en förödande statistik på utlänningars kriminalitet.

Även 25% är en förödande siffra, 25% som inte har svenskt medborgarskap i svenskt fängelse? Inser du det?? Lär dig leka med statistik, det är kul och kan vinklas hur du vill om du utelämnar vissa saker.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-04-25 kl. 11:39.
Citera
2026-04-25, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Nu tänker du på 70-talet. Siffran idag är minst 10%.
Nu tänker du på människor med ursprung från muslimska länder. Undersökningar har dock visat att dessa har sekulariserats mycket fort, i den mån de var religiösa från första början. Bara en bråkdel av dem är muslimer.

10% är en fantasisiffra.
Citera
2026-04-25, 11:42
Medlem
Barathrum50s avatar
Helt okej grund för en trolltråd men nästa gång bör du försöka bygga upp argumentet till tesen bättre så det blir mer trovärdigt att du faktiskt är en idiot och inte en trött provokatör
Citera
2026-04-25, 11:47
Medlem
Gubbens avatar
Jag välkomnar Nyans. Tycker det är bra med polarisering i politiken. Annars blir det ju som Jimmy säger "sjuklövern" där alla tycker lika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in