2026-04-25, 14:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Minns från tonåren att det kunde hända att man skrev med en tjej på nån chattapp varpå dom efter ett tag skrev:
"visa kuken, annars blockar jag dig".

Att det var ett sällsynt men ändå förekommande fenomen är bekräftat då även vänner upplevt det.

Har ni upplevt något liknande?

Ja värst var det i gymnasiet när jag mejlade sin mattelärare Gunilla, alltid skulle det skickas kukbilder..
Citera
2026-04-25, 15:17
Medlem
Citat:
Minns från tonåren att det kunde hända att man skrev med en tjej på nån chattapp varpå dom efter ett tag skrev:

Att det var ett sällsynt men ändå förekommande fenomen är bekräftat då även vänner upplevt det.

Du blev lurad av bögar.
Citera
2026-04-25, 16:36
Medlem
immenhusens avatar
Det har aldrig någonsin hänt mig, men om jag skulle ha fått frågan, hade jag bett henne (eller honom?) att skicka den första bilden.

/AI
Citera
2026-04-25, 18:18
Medlem
Citat:

Ja det va ett gäng eller fler killar som utgav sig för att vara tjejer. Dom spred bilder på killar kukar till andra personer. Så ja du va nog en av dom som blev lurad.
Citera
2026-04-25, 19:08
Medlem
Firewaias avatar
Avdelningen ”saker som aldrig hänt” för 100.
Citera
2026-04-25, 19:29
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:

När du berättar detta minner jag mig en anekdot från min ungdom. Jag var på en fest, och en av festdeltagarna (jag kände honom inte, han var typ en kompis till en kompis till en kompis) var full och glad och började skryta om förra helgens erövring. Han hade minsann blivit uppraggad av en kanonsnygg brud, och hon hade dragit med honom in i buskaget bakom dansrotundan.

Eftersom hon hade mens fick han inte knulla henne i, eller ens ta henne på fittan. Brösten ömmade också, så de fick han inte heller röra. Men det gjorde ingenting, för först hade hon sugit honom och sedan hade han fått knulla henne i röven. Han var mycket lycklig.

Stämningen blev mycket ansträngd. Skulle någon vara grym nog att berätta sanningen för honom? Som jag minns det avbröts alltihopa av nåt annat spektakel, och han lever förmodligen fortfarande i salig ovisshet.
Citera
2026-04-25, 20:00
Medlem
FuckSwedens avatar
Är det inte snarare tvärtom, att en gubbe först skickar en oönskad kukbild och sen kräver att få se fittan?
Citera
2026-04-25, 23:12
Medlem
Majsmannen2s avatar
Har jag faktiskt aldrig upplevt nej.
Citera
2026-04-26, 00:00
Medlem
Citat:

Aldrig hänt, men samtidigt saknar jag frasen "Visa fittan så får du popcorn".
Citera
2026-04-26, 04:21
Medlem
MangoLassi88s avatar
Blev du möjligtvis ombedd (beordrad) av dessa "tjejer" att skicka en bild på din "bussy" också?
Citera
2026-04-26, 07:27
Medlem
Tjejer är inte alltid oskyldiga.
Citera
2026-04-26, 07:58
Medlem
lakritcs avatar
Har fått liknande fråga när jag via Snapchat kontaktat folk som sökt sexvänner och har speciella levnadssätt. Handlade mest om att de inte vill slösa tid på någon med liten k*k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in