Citat:
Ursprungligen postat av
Volotea
Minns från tonåren att det kunde hända att man skrev med en tjej på nån chattapp varpå dom efter ett tag skrev:
"visa kuken, annars blockar jag dig".
Att det var ett sällsynt men ändå förekommande fenomen är bekräftat då även vänner upplevt det.
Har ni upplevt något liknande?
När du berättar detta minner jag mig en anekdot från min ungdom. Jag var på en fest, och en av festdeltagarna (jag kände honom inte, han var typ en kompis till en kompis till en kompis) var full och glad och började skryta om förra helgens erövring. Han hade minsann blivit uppraggad av en kanonsnygg brud, och hon hade dragit med honom in i buskaget bakom dansrotundan.
Eftersom hon hade mens fick han inte knulla henne i, eller ens ta henne på fittan. Brösten ömmade också, så de fick han inte heller röra. Men det gjorde ingenting, för först hade hon sugit honom och sedan hade han fått knulla henne i röven. Han var mycket lycklig.
Stämningen blev mycket ansträngd. Skulle någon vara grym nog att berätta sanningen för honom? Som jag minns det avbröts alltihopa av nåt annat spektakel, och han lever förmodligen fortfarande i salig ovisshet.