2026-04-26, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Där har du svaret.

Du menar jag är en idiot som bryr mig? Tack det vet jag redan.
Citera
2026-04-26, 17:22
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag mår så dåligt. De är så värdelösa. De tänker inte alls. Massmänniskorna är helt omöjliga att ha att göra med. Hur gör ni när ni umgås med dem? Går ni typ in i en skådespelarroll och pratar med dem som man gör med barn och senildementa gamlingar, eller säger ni alltid rakt ut det som är sant? På en skala 1-10, hur jobbigt tycker ni nationella att det är att umgås med de hjärntvättade fårskallarna?

Förstår att det måste vara svårt för dig som Hitlerdyrkare att gilla vanliga svenskar/människor då t.o.m 99.999 procent av alla nationalister tycker Hitler var skit.
Citera
2026-04-26, 17:30
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Förstår att det måste vara svårt för dig som Hitlerdyrkare att gilla vanliga svenskar/människor då t.o.m 99.999 procent av alla nationalister tycker Hitler var skit.
Ja, det är svårt. Han var inte alls så som ni tror att han var.
Citera
2026-04-26, 17:58
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Jag mår så dåligt. De är så värdelösa. De tänker inte alls. Massmänniskorna är helt omöjliga att ha att göra med. Hur gör ni när ni umgås med dem? Går ni typ in i en skådespelarroll och pratar med dem som man gör med barn och senildementa gamlingar, eller säger ni alltid rakt ut det som är sant? På en skala 1-10, hur jobbigt tycker ni nationella att det är att umgås med de hjärntvättade fårskallarna?

Man gör som dig, och lindar in sig i " nationella" pop-kulturella konspirationsteorier , och därmed så slipper vi er fårskallar . Win Win situation.
Citera
2026-04-26, 19:23
Medlem
Citat:

Platons grottliknelse kom till av en anledning. Människor har uppfattat samma problem sen tidernas begynnelse.

Skulle fortfarande rekommendera dig att sluta tänka på nazism och Hitler då det endast leder till problem och dåligt mående.

Du uppvisar grandiost tänkande då du försöker ändra på världen och deras uppfattningar. Speciellt i ett så hopplöst fall som nazism.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in