Citat:
Ursprungligen postat av
Crabbofix
aldrig hört det rådet, låter märkligt. är det nåt du hittat på själv?
På sätt å vis så kan man i detta läget säga att det är något jag hittat på själv. Men i ärlighetens namn så har folk sagt detta i alla tider som jag har tränat. Det är ganska många år nu. Ärligt talat så är det nog det råd som folk gärna delar med sig mest av alla råd: Ät en banan direkt efter träning.
Jag hörde det nog dock mer förr innan folk började lägga pengar på socker barsen som de tror är nyttiga eller att det ska vara alla dessa protein shakes.
Jag skulle till och med vilja killgissa mig fram till ett mönster. Desto mer tränad och seriös tränare desto vanligare är det med bananen efter gymmet.
Jag förstår att ni tjejer inte har samma vana då ni gillar socker bars med rosa papper runt. Eller en shaker med proteinpuler som smakar äpple-kanel-bakad kaka. Ingen fara. Se bara till att du äter ordentligt när du kommer hem. Gör du det så tror jag inte att banan är så himla viktig den heller.
Jag märker i trådar att det är mycket saker du aldrig hört. Du ska nog se till att läsa mer av mina inlägg så du lär dig ett å annat och får dig en almänbildning.