2026-04-23, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Vad innehöll Krypton mer exakt?
Det var så länge sedan att jag har glömt.

Jag tog min oskuld på opiater med Krypton och har alltid misstänkt att det är därför jag har romantiserat den substansen. 🙂
Odestramadolhydroklorid (stavning?) utblandtat med kratom.
Citera
2026-04-23, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Åhh 2c-b, åren spolas verkligen tillbaka nu.

Finns ju fortfarande kvar, verkar fortfarande vara ganska vanligt preparat.
Citera
2026-04-23, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Saknar hur bra vanligt tjack var för egentligen inte särskilt många år sedan. Känns som att kvalitén (generellt) tappat något otroligt de senaste 5-6 åren, åtminstone. Vad det beror på kan man ju spekulera i men kan tänka mig att det delvis beror på darknethandeln/girigare försäljare.

På sätt och vis är det dock bra för min egen del att det mesta tjacket är skräp nu för tiden, eftersom jag inte knarkar längre = Lättare att hålla sig ifrån det.

Giriga gäng och sen har jag hört att mer och mer tjack tillverkas i Sverige (antar att det är sista stegen i tillverkningen?) och då har kvalitet påverkats åt det sämre.

Darknet lär ju knappast ha något med tjack kvaliten att göra, enligt min erfarenhet så är det lättare att hitta renare droger på darknet dock.
Citera
2026-04-23, 10:50
Medlem
Saltkork (GHB) som jag själv införde i Sverige på 90-talet kan jag sakna ibland.

Var kul att sitta och hydrosera GBL.

När jag slutade sälja koncentrat på litersflaskor dog hela marknaden i Sverige.

Vet en som försökte fortsätta och beställa GBL för tillverkningen men han lyckades aldrig få igång det.

Men var många pundare som kunde trappa ner tyngre droger när de fick GHB.
Citera
2026-04-23, 10:51
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Tjacket var flera hundra gånger bättre i början på 2000-talet ja, men helvete vilka avtändningar man fick med, och fick man riktigt kåttjack gick ingen säker

Kofoten i ena näven och kuken i den andra
Jag tror det är betydligt renare idag men samtidigt mer kliniskt, därför blir man bara vaken utan alla de goa effekterna som att håret kändes som en rotborste och lyckoruset i bröstet skenade. Minns att i mitten av 90-talet när man fick tag på "helt rent" tjack så blev man besviken, man märkte knappt när det tog och man blev mest vaken, efter ett tag kunde man äta och sova hur bra som helst, det var inget roligt längre.

Jag har för mig att blomstret vi fick tag på tillverkades av den handikappade gubben i hälsingland, när hans verksamhet försvann tog det polska gula tjacket över, det var inte dåligt men det skapade ett basebollträ i byxorna som var svårt att ignorera.
Citera
2026-04-23, 11:19
Medlem
otellos avatar
Lite off-topic, man kan ju inte sakna någonting man aldrig fått uppleva, men quaaludes hade varit kul att testa.
Citera
2026-04-23, 11:33
Medlem
Mjälls avatar
DiPT var ju riktigt fräsigt

Låg dos: Allting låter som att det har andats in lustgas (eller annan tung gas)

Hög dos: Hamna i en modulär FM-synt med flanger på
Senast redigerad av Mjäll 2026-04-23 kl. 11:36.
Citera
2026-04-23, 11:54
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Näe brukade besöka andra sidan i ca en kvart, var avslappnande och nice
Nä, salvia är inte avslappnande, tvärtom så är det otroligt intensivt.
Salvinorin är en av de absolut mest kraftfulla hallucinogener som finns.
Citera
2026-04-23, 12:00
Medlem
Riktig 2-cb, riktigt mephedrone, DXM i rosa 250mg tabletter, etizolam i röda 2mg tabletter.

Visst det säljs ju "2-cb" och "mephedrone" men jag har då inte känt mig tillfredsställd.
Citera
2026-04-23, 12:22
Medlem
Bassplays avatar
Ja Spice Arctic var riktigt bra, andra sorter också i den generationen. Brukade åka runt med en liten grön bong i min väska och knappt bry mig om någon såg eftersom det var lagligt.

I början var jag kraftigt stukad i 8+ timmar på en skål.
Citera
2026-04-23, 12:26
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Riktig 2-cb, riktigt mephedrone, DXM i rosa 250mg tabletter, etizolam i röda 2mg tabletter.

Visst det säljs ju "2-cb" och "mephedrone" men jag har då inte känt mig tillfredsställd.

Precis den listan jag skulle skrivit, på pricken. Läskigt nästan, kanske är grovt schizofren utan att veta om den

Läder-Lasses rosa DXM var klassiska. MXE var den överlägset bästa dissociativa någonsin, synd att man inte sparade mycket mer än man gjorde, har fortfarande kvar lite grann samt några av Lasses rosa. De lär nog tappat en del i potens nu iofs
Citera
2026-04-23, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag tror det är betydligt renare idag men samtidigt mer kliniskt, därför blir man bara vaken utan alla de goa effekterna som att håret kändes som en rotborste och lyckoruset i bröstet skenade. Minns att i mitten av 90-talet när man fick tag på "helt rent" tjack så blev man besviken, man märkte knappt när det tog och man blev mest vaken, efter ett tag kunde man äta och sova hur bra som helst, det var inget roligt längre.

Jag har för mig att blomstret vi fick tag på tillverkades av den handikappade gubben i hälsingland, när hans verksamhet försvann tog det polska gula tjacket över, det var inte dåligt men det skapade ett basebollträ i byxorna som var svårt att ignorera.
Jag skulle även säga meta tjack var vanligare förr, och det var det fan i mig drag i, 400kr gubben med så

Bomullstjack är ju tex jättevanligt idag nästan allt på nätet är ju det, jag kan inte minnas jag fick det någon gång på 90 eller tidigt 2000-tal
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-04-23 kl. 12:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in