2026-04-23, 01:24
Medlem
apb6
Citera
2026-04-23, 02:46
Medlem
GonerStoners avatar
Krypton!
Citera
2026-04-23, 06:14
Medlem
Säga vad man vill om kork i övrigt men festerna togs till nästa nivå på den skiten. 😁
Skulle dock aldrig dricka det idag även om jag kan blicka tillbaka till tidigt 2000-tal, le inombords och undra vad fan man egentligen höll på med.
Citera
2026-04-23, 06:38
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
2cB saknar jag, men det brukade finnas på darknet så det finns nog fortfarande för den som letar. Vad jag på riktigt-riktigt saknar så är det 5-MeO-DiPT, eller Foxy Methoxy som det kallades. Magiskt trippigt i större doser, magiskt uppkåtande i mindre. Magisk rännskita dagen efter. För att inte tala om smaken. Personligen så räckte det med typ ett korn på tungan för att jag skulle behöva kämpa emot en kaskadspya.

Mefedron gav visserligen ett jävligt bra rus. Men det var ju så frätande att det smälte sönder påsar och kort - det kan verkligen inte ha varit nyttigt. För att inte tala om alla som fick brainzaps av det. Men kul, det var det. 2cT7 var jävligt roligt också. Den som bara heter DiPT var också en höjdare - det var bara hörseln som påverkades men shit vad kul det var.

5-MeO-DiPT, det var grejer det
Citera
2026-04-23, 06:42
Medlem
NiceNameTwices avatar
Saknar hur bra vanligt tjack var för egentligen inte särskilt många år sedan. Känns som att kvalitén (generellt) tappat något otroligt de senaste 5-6 åren, åtminstone. Vad det beror på kan man ju spekulera i men kan tänka mig att det delvis beror på darknethandeln/girigare försäljare.

På sätt och vis är det dock bra för min egen del att det mesta tjacket är skräp nu för tiden, eftersom jag inte knarkar längre = Lättare att hålla sig ifrån det.
Citera
2026-04-23, 07:06
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Tycker salvia var riktigt nice. Brukade puffa lite innan det blev olagligt. Riktigt avslappnade så ni som inte testat borde testa det (nånstans i världen där det är lagligt)
Avslappnande?
Väldigt liten dos då eller?
Citera
2026-04-23, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Krypton!
Ja herregud, alla droger jag prövat efter krypton kom inte ens i närheten, det var tider det
Citera
2026-04-23, 07:58
Medlem
MXE var trevlig. Kunde använda den som både antidepressiv, om man bumpade, ruskigt bra. Sen K-holade man hårt om man tog mer.

Gröna Roppar var den bästa benzon jag ätit.
Den saknar jag nog mest, faktiskt. Även om jag inte använder benzo idag.

Var längesen jag hade riktigt blomster, men det finns säkert.
Citera
2026-04-23, 08:18
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poppyfather
Ja herregud, alla droger jag prövat efter krypton kom inte ens i närheten, det var tider det

Vad innehöll Krypton mer exakt?
Det var så länge sedan att jag har glömt.

Jag tog min oskuld på opiater med Krypton och har alltid misstänkt att det är därför jag har romantiserat den substansen. 🙂
Citera
2026-04-23, 08:40
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Minns du fortfarande hur det luktade och smakade?

Jag minns doften, men färgen var vit av det jag köpte i alla fall tills 1986 ungefär då det bara förvann och en period av polskt samt som luktade kaffe tog över under en period. För att c:a 1992-> bli mycket klettjack, fast fortfarande saltformen parallellt.
Idag mest dåligt producerat olja-> till något med samma namn, alltså "tjack".

Det jag undrar är om kroppen vänjer sig med åldern, eller att dagens tjack inte gör att man mår lika illa som av det förr i tiden, när effekten går ur kroppen. Ett bra trådämnen im jag hade orkat starta ett.

Men blomstertjacket luktade fantastiskt och min hjärna kan minnas det av närliggande dofter än idag som triggar suget efter något som inte ens finns sedan jag var runt 16-18 år gammal.
Citera
2026-04-23, 09:23
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdul.Alhazred
Avslappnande?
Väldigt liten dos då eller?

Näe brukade besöka andra sidan i ca en kvart, var avslappnande och nice
Citera
2026-04-23, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Saknar hur bra vanligt tjack var för egentligen inte särskilt många år sedan. Känns som att kvalitén (generellt) tappat något otroligt de senaste 5-6 åren, åtminstone. Vad det beror på kan man ju spekulera i men kan tänka mig att det delvis beror på darknethandeln/girigare försäljare.

På sätt och vis är det dock bra för min egen del att det mesta tjacket är skräp nu för tiden, eftersom jag inte knarkar längre = Lättare att hålla sig ifrån det.
Tjacket var flera hundra gånger bättre i början på 2000-talet ja, men helvete vilka avtändningar man fick med, och fick man riktigt kåttjack gick ingen säker

Kofoten i ena näven och kuken i den andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in