6-abp? vill jag minnas drogen hette, kraftfullaste ruset jag någonsin upplevt.
När det kickade in så gick det kraftfulla vågor genom kroppen, ögonen såg ut som tefat, alltså den lyckan, kärleken som man kände går inte beskriva i ord, man förstod världen, man förstod allting, allting var precis glasklart.
Tyckte mina krukväxter vajade som vinden blåste på dom, helt extrem upplevelse.
Testade några gånger till några månader efter men kom inte ens i närheten av första gången jag tog det.
Sen i början på 2000 talet, ephedra supercaps och blanda med apodorm plus ett flak sort guld, herregud man kunde supa tills kl 5 på morgonen utan att bli trött, sen när man sovit och vaknade upp kände man sig helt slimmad