2026-06-11, 14:17
  #145
Medlem
Jag köpte skiten i 500g burkar och gjorde det under 1 års tid. Den avtändningen va inte å leka med! Trodde också det var 100% naturdrog men icke.


Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag köpte en påse för 15 år sedan från Smartbar. Jag låg efter att ha använt upp påsen i två veckor i opioidabstinens. Det var o-desmetyltramadol i Krypton. Ej bara Kratom som bög-Henke/Smartbar ljög om. Och det kändes. Jag tyckte inte om det.
Citera
2026-06-15, 20:09
  #146
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag köpte en påse för 15 år sedan från Smartbar. Jag låg efter att ha använt upp påsen i två veckor i opioidabstinens. Det var o-desmetyltramadol i Krypton. Ej bara Kratom som bög-Henke/Smartbar ljög om. Och det kändes. Jag tyckte inte om det.

Ja, krypton minns jag. Det var den första drogen som jag testade efter alkohol och nikotin. Jag älskade det. Precis, det innehöll o-desmetyltramadol till skillnad från kratom som jag också verkligen älskade. Nu för tiden är det bara alkohol som gäller för mig.
Citera
2026-06-16, 17:14
  #147
Medlem
6-abp? vill jag minnas drogen hette, kraftfullaste ruset jag någonsin upplevt.

När det kickade in så gick det kraftfulla vågor genom kroppen, ögonen såg ut som tefat, alltså den lyckan, kärleken som man kände går inte beskriva i ord, man förstod världen, man förstod allting, allting var precis glasklart.

Tyckte mina krukväxter vajade som vinden blåste på dom, helt extrem upplevelse.

Testade några gånger till några månader efter men kom inte ens i närheten av första gången jag tog det.

Sen i början på 2000 talet, ephedra supercaps och blanda med apodorm plus ett flak sort guld, herregud man kunde supa tills kl 5 på morgonen utan att bli trött, sen när man sovit och vaknade upp kände man sig helt slimmad
Citera
2026-06-16, 17:57
  #148
Medlem
Saknar alla grymma rc- bens som fanns förr men mest saknar jag nätbutiker på clearnet som Fear Pharmacy.
Citera
2026-06-17, 09:48
  #149
Medlem
Zigarettens avatar
Saknar precis likt ts det första spicet som kom.
Tropical Synergy tror jag min favorit hette, men gillade allt ifrån det till spice gold.
Citera
2026-06-18, 14:52
  #150
Medlem
Jag saknar Diphenidine! Det är den bästa drogen jag använt under mitt snart 40 åriga liv! Man blev uppåt och trippig som på Keta blandat med E typ. 😎 Mjuk och skön i kroppen men inte slö.. Trippade en hel sommar på det.. man behövde ta pyttesmå doser av det!


Salvia är för övrigt en av de mörkaste trippar man kan ta! Varning testade inte om du inte vill må piss!
Citera
2026-06-19, 00:55
  #151
Medlem
JojjeMeduzas avatar
De gamla spice sorterna som andra också skriver. Den spice sorten jag rökte var Pulse Ultra runt år 2009. Men de senaste gångerna jag rökt har det bara varit ångest som jag känt.
Citera
2026-06-19, 20:40
  #152
Medlem
DPT, 4-AcO-DMT, Mephedrone, methylone, MDPV
Citera
2026-06-20, 18:52
  #153
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
De gamla spice sorterna som andra också skriver. Den spice sorten jag rökte var Pulse Ultra runt år 2009. Men de senaste gångerna jag rökt har det bara varit ångest som jag känt.

Fy fan vissa sorter av Pulse och Remix var inte rökbara det var så jävla starkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in