Citat:
Ursprungligen postat av
bithax
Men vad är det för vits för den där tjejen att lura en kille på Badoo att ha sex med henne för att sedan sätta dit honom och förstöra hans liv? Jag förstår inte att kvinnor och tjejer gör såhär gång efter annan. Blev det inte som hon hade tänkt sig? Vad trodde hon skulle hända?
Eller är det själva poängen att hora ut sig och sen inte behöva ta ansvar för det var ju en våldtäkt och utnyttjande?
När jag gick i nian var det 14 åriga tjejer som hade pojkvänner som hade bilar och körkort. Och det skröt dom om i korridoren på skolan. Jag tycker inte synd om dem och jag tycker inte synd om denhär tjejen heller.
Framgår i artikeln att mannen fått indikationer på att den minderåriga tjejen inte var 19 år som hon påstod. Flickan hade rymt hemifrån och någon hade ringt mannen i 20-årsåldern och frågat om han visste var den minderåriga befann sig. Detta, menade myndigheterna, stärkte beviset för att han borde förstått att hon inte var 15 år eller äldre. Hon hade dessutom, iaf enligt henne själv, berättat för mannen att hon var under 15 år när de faktiskt träffades.