2026-04-20, 19:22
Medlem
Varför är det fel? Är det verkligen så fel att hata kvinnor om man har giltiga anledningar?

Nu pratar jag om medelkvinnan på gatan och inte någon man känner väl/närstående. Generalisering är oftast dåligt men i detta fall tror jag det är en start för män att skaffa standards och gränser.
Citera
2026-04-20, 19:23
Medlem
HBTKuks avatar
Vad är en giltig anledning till att hata en främmande människa?
Citera
2026-04-20, 19:27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kacklaren
Varför är det fel? Är det verkligen så fel att hata kvinnor om man har giltiga anledningar?

Nu pratar jag om medelkvinnan på gatan och inte någon man känner väl/närstående. Generalisering är oftast dåligt men i detta fall tror jag det är en start för män att skaffa standards och gränser.

Det existerar inga giltiga anledningar för att generellt hata kvinnor.
Citera
2026-04-20, 19:41
Medlem
Citat:

Allt handlar om att sätta labels du är si och så så att det du säger inte är giltig "det är någonting fel på dig" istället

Kalla inte det incelism kalla det sanningen
Citera
2026-04-20, 19:42
Medlem
Citat:

Kom inte här snacka om standard och gränser. En kvinna har rätt att leva sitt liv precis hur hon vill precis som du få det. Jag menar vem fan är du? som ska tala om för 5 miljoner kvinnor i Sverige att de ska ska ha gränser, men inte du?

Du borde ta ett snack med din mamma.
Citera
2026-04-20, 19:45
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Du är helt blåst.
Citera
2026-04-20, 19:56
Medlem
halaltarzans avatar
Börjar komma mycket snygga brudar på stan nu, kan nånstans ändå förstå att snubbar som inte får murra kan bli jävligt frustrerade.
Citera
2026-04-20, 20:00
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Du låter som en riktig beta. Kvinnor är otrogna, oftast ur form, bidrar med jack endå springer ni efter dem som drottningar. Visst är vi en monarkisk republik men tyvärr Jonas, du blir inte Kung.

Sällan har väl uttrycket "Surt , sa räven om rönnbären" varit lika passande. Du får inga kvinnor så därför är de inget att ha. Det är så genomskinligt.

Angående dina argument, ja, kvinnor är otrogna. Precis som män. Historiskt sett har män alltid varit ledande där,men på senare år har kvinnorna börjat komma ikapp och idag är det mer 50/50.

När det gäller att vara i form, cirrka 55–60 % av männen har övervikt eller fetma, jämfört med cirka 45 % av kvinnorna.
Citera
2026-04-20, 20:47
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Därför det är ett tecken på svaghet, både fysisk och intellektuell. Därför att man gör sig själv till en incel genom att resonera som en. Att aktivt försöka aldrig få knulla och se det som sitt yttersta mål är idiotiskt.
Att kombinera det med att beskylla resten av världen och inte sin egen ovilja till att vara litet böjlig är bara patetisk.

Finns få så lätthånade och enkelt bortviftade som incels. Allt dom behöver göra är en liiiiiiten ändring och sen tadaaaa "fitta"
Citera
OceanDeeps avatar

Moderatormeddelande

Postat av OceanDeep 2026-04-20, 23:57
Moderator
--> Flyttad

//Mod
Igår, 05:44
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:

Som att det inte finns kvinnliga incels. Det är ju dom absolut äckligaste människorna på planeten.
Citera
Igår, 05:50
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Börjar komma mycket snygga brudar på stan nu, kan nånstans ändå förstå att snubbar som inte får murra kan bli jävligt frustrerade.
Ingen hatar snygga tjejer mer än fula incel kärringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in