Jag och min tjej är 20 år gamla och jag har alltid en klump i magen när jag är med henne och känner nervösitet. Igår så skällde hon ut mig så otroligt mycket och bara hackade på mig för att jag vill vara med mina vänner på Valborg. Vi bor inte tillsammans och jag spenderar 90% av mitt liv och helger att vara med henne, och är knappast med mina vänner. Jag var med henne på nyårsafton och på påskafton och jag känner att på Valborg vill jag vara med mina polare. Direkt så börjar hon säga ”känns som du inte prioriterar mig alls, i min hjärna så säger den fuck you, du vill inte vara med mig” hit o dit liksom. Verkligen hackar på mig att jag bryr mig inte om henne o hon höll på i en halvtimma av att bara hacka på mig medans jag satt helt tyst och tog allt. Jag försökte säga flera gånger att jag vill helt enkelt bara vara med mina vänner för en gångs skull på Valborg och jag tycker faktiskt att jag har rätt att vara de. Jag har rätt att leva mitt egna liv ibland också för jag vill inte förlora dem. Men hon fortsätter säga att ”de handlar om vad min hjärna säger till mig” jaha va ska göra åt saken liksom jag vet inte vad jag ska göra. Och hon blir så otroligt emotionell och visade sig tydligen för ett par månader sen att hon har borderline. Jag har aldrig i mitt liv sen tidigare vart en person som har mått dåligt, men jag vet ju att man blir o känner som man hänger och jag känner att jag mår extremt dåligt utav de här. Hon har ringt mig idag cirka 80 gånger, bara spamm ringt mig. Jag har svarat men absolut inte alla gånger, hon vill lösa de och jag vill lösa de. ELLER, så kommer detta att inte hålla för att hon fortsätter att gaslighta och manipulera mig med sånna kommentarer som hennes ”hjärna” säger medans jag sa säkert 10 gånger att de absolut inte är sant. Jag vill helt enkelt bara vara med mina vänner på Valborg. Är detta ett problem? Är detta en person man vill spendera resten av sitt liv med? Skriv åsikter.