2026-05-22, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Jag kan nog tycka att om man struntar i själva pärleporten men är fullständigt fixerad vid rövhålet så är det något som..tja..var och en får dra sina egna slutsatser. Ska man få en orgasm i arslet är det säkraste kortet att stimulera prostatan. Den egna eller någon annans. Det finns seder och bruk för detta. Få kvinnor däremot drömmer om en svettig, diminutiv liten pitt i stjärten. Träffar du en är hon knappast någon du vill introducera för mamma.
Jo, vi ser en hel del grova kommentarer om 2:an i forumen kring sex å dejting. Ofta av killar som i övrigt har en rätt nedsättande ton mot kvinnor och skyller sin sexuella brist på feminism. Misstänker att det närmaste sex de kommit är tittande på nätporr. Porrskadade. Kan ju inte undgå att tänka att; har man sexuella drömmar om att vara en bajspackare, så kanske de bör hänga på bögforum och ägna sig åt att dejta homosexuella män.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-05-22 kl. 12:16. Anledning: Omformulering
Citera
2026-05-22, 12:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Jo, vi ser en hel del grova kommentarer om 2:an i forumen kring sex å dejting. Ofta av killar som i övrigt har en rätt nedsättande ton mot kvinnor och skyller sin brist på sex på feminism. Misstänker att det närmaste sex de kommit är tittande på nätporr. Porrskadade. Kan ju inte undgå att tänka att; har man sexuella drömmar om att vara en bajspackare, så kanske de bör hänga på bögforum och ägna sig åt att dejta homosexuella män.

Är vi där nu igen, att om man vill göka någon kvinna i tvåan så är man egentligen bög?

Nej, tror bestämt att de som tänker i de banorna är snubbar som inte får köra kärringen i tvåan, och försöker lite fyndigt vända på det.

Har jag rätt, eller har jag rätt Goobeyzook?
Citera
2026-05-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Kåtast under samlaget i rubriken, och i trådstarten pratar du om att ta av trosorna.

I min värld är trosorna redan historia när "samlaget" utförs...

Inte nödvändigtvis, om man exempelvis kör bakifrån och kvinnan dragit stringen åt sidan.
Citera
2026-05-22, 18:02
Medlem
När man hör henne njuta och stöna för hon är nära att komma.... då går det direkt för mej med
Citera
2026-05-22, 19:29
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!

Yes det är en bra känsla!

Geniet som uppfann trosor borde fått nobelpriset.
Citera
2026-05-24, 11:15
Medlem
G.D.Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
I natt har jag blivit gangbangad av fem män. Det som gjorde mig kåtast var helt klart förväntningarna när de började klä av sig, jag fick se deras kukar och tänkte på vart detta skulle sluta. Sen blev jag naturligtvis kåt av att bli behandlad som en spermadump och knullad i alla hål samtidigt. Men just förväntningarna innan är våldsamt upphetsande.

Av nyfikenhet. Hur hittade du männen till detta gangbang?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in