2026-04-20, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Träffade på ett svensexegäng när jag åkte buss hem från jobbet igårkväll. De började flirta med mig och det ena ledde till det andra. De skulle egenltigen ut men vi åkte hem till en av dem. De var typ 35-40 alltså ca 10 år äldre än mig. Brudgummen och en till kille var riktigt snygga. En av dem var riktigt välutrustad. De hade druckit en del men jag var nykter så jag kunde njuta av att de alla knullade mig.

Knullade dom dig? 😮
Citera
2026-04-20, 23:46
Medlem
Ja, vi spelade i alla fall inte schack. Alla körde mig vaginalt och jag tror jag hade allas kukar i munnen men bara två analt. Den ena jag tog analt var dock samtidigt som jag hade en kuk i mun och en i fittan. Helt underbart men fortfarande var det förväntningarns när de klädde av sig som kåtade upp mig mest.
Citera
2026-04-21, 02:24
Medlem
Citat:
Ja, vi spelade i alla fall inte schack. Alla körde mig vaginalt och jag tror jag hade allas kukar i munnen men bara två analt. Den ena jag tog analt var dock samtidigt som jag hade en kuk i mun och en i fittan. Helt underbart men fortfarande var det förväntningarns när de klädde av sig som kåtade upp mig mest.

Säker på att du inte är en man som fantiserar?
Citera
2026-04-21, 17:18
Avslutad
Citat:

Dom är ju halvbögar om dom hade gangbang med dig?
Brudgummen var ju otrogen?
Var dom fulla?
Citera
2026-04-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Säker på att du inte är en man som fantiserar?

Eller en tjej som njuter av sex.
Citera
2026-04-21, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risperdal888
Dom är ju halvbögar om dom hade gangbang med dig?
Brudgummen var ju otrogen?
Var dom fulla?

Definitivt inte halvbögar. Man märkte hur obekväma de var i varandras närhet åtminstone i början.

Brudgummen var ju inte gift än så han var inte otrogen allvarligt talat bryr jag mig inte. De flesta var dock antingen gifta eller i fasta förhållanden. Någon ville bara titta på i början men snart knullade de också mig. Alla var vuxna att fatta beslut om de skulle vara trogna eller ej.

De hade druckit men var inte fulla. Jag var spiknykter.
Citera
2026-04-21, 21:52
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Definitivt inte halvbögar. Man märkte hur obekväma de var i varandras närhet åtminstone i början.

Brudgummen var ju inte gift än så han var inte otrogen allvarligt talat bryr jag mig inte. De flesta var dock antingen gifta eller i fasta förhållanden. Någon ville bara titta på i början men snart knullade de också mig. Alla var vuxna att fatta beslut om de skulle vara trogna eller ej.

Jag gör alla coomers här inne en tjänst å vågar fråga. Ni råkade inte spela in spektaklet? En gång för länge sen hade en tjej gangbang med 5-6 snubbar ovanför min lägenhet - jag undrade efteråt om det fanns inspelat å ligger på nätet nånstans. I övr var hon en jävla översittar bitch faktiskt så jag gav fan i att ge henne en hundring som tack för nattens stön.

Ska man svara på trådfrågan oxå? Är det vad som gäller på flashback numera? regler!? LOL
Hmm.. när hon uppmuntrar en till att få orgasm. (+ stesoliden efteråt då såklart)
Citera
2026-04-22, 08:48
Avslutad
Citat:

Han var ju otrogen, trots att han inte var gift. Han är ju tillsammans med kvinnan...

Hursomhelst så låter din historia otroligt men den är nog sann 👍
Citera
2026-05-21, 21:56
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!

Jag vet inte om du har fått en stroke alternativt har en bristfällig uppfattning om hur ett samlag går till. (Ja, alternativt båda två). Du är ”som kåtast under samlaget” när du får ta av trosorna?
Senast redigerad av flesh-flute 2026-05-21 kl. 22:05.
Citera
2026-05-21, 22:13
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Hennes orgasm.

Nu börjar vi komma nånstans. Vi var tvungna att vada genom ett träsk av anus/sodomikommentarer från de tatuerade unga karlakarlarna med överarmarna som halva grisar i generation Z först. *host* Jodå. Rövhål och rim jobs, det är vad dessa hårdingar trånar efter
Senast redigerad av flesh-flute 2026-05-21 kl. 22:16.
Citera
2026-05-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Nu börjar vi komma nånstans. Vi var tvungna att vada genom ett träsk av anus/sodomikommentarer från de tatuerade unga karlakarlarna med överarmarna som halva grisar i generation Z först. *host* Jodå. Rövhål och rim jobs, det är vad dessa hårdingar trånar efter
Haha, jävligt bra utryckt å formulerat. Rent av applåder.

Men den gemensamma orgasmen, är väl lite av sexandets heliga graal?
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-05-21 kl. 23:37. Anledning: Tillägg
Citera
2026-05-22, 08:49
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook

Haha, jävligt bra utryckt å formulerat. Rent av applåder.

Men den gemensamma orgasmen, är väl lite av sexandets heliga graal?

Jag kan nog tycka att om man struntar i själva pärleporten men är fullständigt fixerad vid rövhålet så är det något som..tja..var och en får dra sina egna slutsatser. Ska man få en orgasm i arslet är det säkraste kortet att stimulera prostatan. Den egna eller någon annans. Det finns seder och bruk för detta. Få kvinnor däremot drömmer om en svettig, diminutiv liten pitt i stjärten. Träffar du en är hon knappast någon du vill introducera för mamma.
Senast redigerad av flesh-flute 2026-05-22 kl. 08:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in