Har försökt kolla runt efter ocensurerade ai verktyg för Fine art nude utan att censureras.
Bilderna är givetvis fotograferade nakna då allt jag gör är inom denna genre. ( dvs inte porr och alla jag fotograferar är långt över 18 )
Vill inte förvränga eller byta ansikten etc utan hitta en bra ai som fungerar för nakenbilder.
Varken adobe, chatgpt, grok eller liknande tillåter nakenhet och har börjat se mig om efter nytt stabilt och bra bildredigeringsverktyg som låter mig arbeta med mina egna bilder.
Värdelöst betala pengar och inte kunna redigera sina egna bilder utan censur.
Du får nog förklara tydligare vad det är du vill göra, vilka verktyg du har testat och vad som gör att de inte funkar. För din fråga does not make sense. Som bäst är det en förvirrad trådstart, och som sämst så ljuger du helt enkelt.
Har försökt kolla runt efter ocensurerade ai verktyg för Fine art nude utan att censureras.
Bilderna är givetvis fotograferade nakna då allt jag gör är inom denna genre. ( dvs inte porr och alla jag fotograferar är långt över 18 )
Vill inte förvränga eller byta ansikten etc utan hitta en bra ai som fungerar för nakenbilder.
Varken adobe, chatgpt, grok eller liknande tillåter nakenhet och har börjat se mig om efter nytt stabilt och bra bildredigeringsverktyg som låter mig arbeta med mina egna bilder.
Värdelöst betala pengar och inte kunna redigera sina egna bilder utan censur.
Trist med påstående utan svar på en seriös fråga.
Det var en fråga om Ai,
inte om jag är fotograf, eller kan PS.
Jag skall försöka svara.
Din-gamla-mamma =
Ai skulle bildförbättra & göra allt som jag gör i PS.
MRET
Jag måste inte men går betydligt snabbare.
Sasha4life
Ok.
KamerunHunter.
Jag behöver en ai som typ som Chatgpt/Adobe Firefly där jag snabbt & smidigt kan fixa allt från bildförbättring till kontraster etc.
Dvs de hade fungerat men de vägrar arbeta med bilder av nakna människor.