2026-04-26, 20:54
Medlem
MrBubss avatar
E*in har jag absolut noll sympati för.
Vilken skräpmänniska!

Hon är bevisligen mer effektiv mellan benen jämfört med mellan öronen, för där verkar det var vara väldigt glest...

Det är riktigt beklämmande att kvinnor/mammor tror att de kan se ett barn som en personlig ägodel och gråta ut i sociala medier och i tidningar, då hon bevisligen har uppträtt som en synnerligen egoistisk och känslokall förälder som enbart ser till sitt eget bästa och inte dotterns.

Mormor verkar ju lika intelligensbefriad också!
Citera
2026-04-27, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violinisten
Mormor Linnéa, som startade mediacirkusen, och Elin hade väl förväntat sig att SVT skulle direktsända när flickan sattes på planet i fredagsmorse.

Av fotona i sociala medier att döma hade Elin med sig en privat fotograf till Nice. Var dennes resa också betald med Gofundme? Mormor Linnéa redovisar inga kvitton. Det påminner alltför mycket om insamlingen till utvandrade ThailandsFelicias resa till svenskt sjukhus. Mormor och morfar vill att andra ska betala istället för att de själva säljer av tillgångar eller tar lån.

Enligt Elin själv överlämnades dottern i fredags. Det framgår i en ny vinklad snygthistoria idag. Mer tiggande till Gofundme. Mormor ligger i. Hon har dessutom försökt få gratis bostad (med en kravlista på bekvämligheter i bostaden) genom att posta snyftartiklarna i Rivieragrupper men enbart skämt ut sig. Ingen svensk i Cannes vill bli associerad med white trash familjen G. Tvärtom bävar man inför de kommande 16 åren när Elin skämmer ut sig och svenskar på franska rivieran.

Elin uppger att hon har gripits av fransk polis och suttit anhållen i helgen. Hon antyder att det är pappan som ligger bakom och intygar att "det är nedlagt". Det genererar ännu mer pengar och hjärtan. Hotellet som betalats med donationer förblev oincheckat. "Fortsätt skänka" uppropas och upprepas av Elins släktingar.

Om Elin har uteblivit från förhör i det franska målet där hon är misstänkt för "dataintrång" (se tidigare länkar ang förfalskning av makens chattmeddelanden som Elin lämnade in till Stockholms tingsrätt) så är det naturligt om fransk polis anhåller henne i frånvaro. När hon anländer till Frankrike visar passet rött och hon anhålls direkt. Inget konstigt och har inte med barnet att göra.

Hon kan även ha anhållits för att hon höll den franska medborgaren Naz*ra, 2 år, i Sverige. Svea hovrätts dom gick automatiskt till UD som har kontakt med franska myndigheter i ärendet.

Alla kan se att tvååringen är offret och det är synd om barnet här. Men det beror på att flickan misslyckades i föräldralotteriet och har en mamma som ideligen bryter mot fransk, svensk och internationell lag.

Som man bäddar får man ligga. Tack och lov verkar flickan ha en vettigare pappa, som inte hänger ut henne i fransk media och på sociala medier.

Elin verkar helt glömma bort att barnet har en pappa och om hon inte hade rövat bort barnet till Sverige så hade barnet varit lika nära både mamma och pappa. Det är således hennes eget fel att hon är den ”primära” anknytningspersonen el hur hon uttrycker det 🤷🏽‍♀️

Shit vad hon ljuger…

Och Undrar vem som skriver hennes inlägg…
Citera
2026-04-27, 19:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Elin ser ut som en blonderad arab. Är hon helsvensk?
Citera
2026-05-02, 06:32
Medlem
Elin gnäller i sociala medier nu igen.
Citera
2026-05-02, 08:13
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Elin gnäller i sociala medier nu igen.

Jag kan inte hitta några nya inlägg på Facebook eller Instagram, men att hon lär fortsätta att gnälla, klaga och söka sympati är ju ingen sensation. Kvinnor/mammor backar aldrig och erkänner att de ljugit eller gjort några fel, så det lär aldrig hända och det har ju trillat in nästan 160 000 kronor på Gofundme....
Citera
2026-05-02, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Jag kan inte hitta några nya inlägg på Facebook eller Instagram, men att hon lär fortsätta att gnälla, klaga och söka sympati är ju ingen sensation. Kvinnor/mammor backar aldrig och erkänner att de ljugit eller gjort några fel, så det lär aldrig hända och det har ju trillat in nästan 160 000 kronor på Gofundme....

Jag skrev ett längre inlägg med citat från hennes nya reel. Det försvann och jag orkade inte göra om det hela. Är så less på idioten som nu inte kan förstå varför hon inte får oövervakat umgänge.

Elin gnäller nu över att hon inte fått hålla sin Naz*ra (ja, Elin har börjat gå ut med barnets förnamn) i sin famn på en vecka. Något som hon själv sett till. Utan en tanke på att hon förvägrade pappan och dottern att träffas under hundratals gånger så lång tid. Elin har haft digitalt umgänge under veckan som gått sedan hon återvände hem till Frankrike.

Bara jag, min, mitt hela tiden.
Citera
2026-05-02, 09:22
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Jag skrev ett längre inlägg med citat från hennes nya reel. Det försvann och jag orkade inte göra om det hela. Är så less på idioten som nu inte kan förstå varför hon inte får oövervakat umgänge.

Elin gnäller nu över att hon inte fått hålla sin Naz*ra (ja, Elin har börjat gå ut med barnets förnamn) i sin famn på en vecka. Något som hon själv sett till. Utan en tanke på att hon förvägrade pappan och dottern att träffas under hundratals gånger så lång tid. Elin har haft digitalt umgänge under veckan som gått sedan hon återvände hem till Frankrike.

Bara jag, min, mitt hela tiden.

Tack för svaret!
Jo, att det är ödsligt och egoistiskt innanför den hjärnbarken har vi ju kunnat konstatera och det är inte ett dugg synd om E*in.

Det som är mest bedrövligt är att varken media eller människor som kommenterar på sociala medier inser eller delar sanningen utan köper hennes version rakt av.

En man och pappa i en liknande situation hade fått noll stöd och sympati, men feminismen har ju totalt förstört de flesta Svenskars hjärnor, vilket sådana som E*in utnyttjar maximalt vilket är fullständigt avskyvärt. I dagens svenska samhälle kan kvinnor uppträda nästan hur som helst utan att det leder till några konsekvenser. Det är helt sjukt!!

Är faktiskt väldigt imponerad av pappans kamp för de flesta män hade nog gett upp i en sådan tuff situation. Beundransvärt av honom!!
Senast redigerad av MrBubs 2026-05-02 kl. 09:56.
Citera
2026-05-06, 23:28
Medlem
Kära Elin och hennes familj fortsätter tigga pengar. Nu behöver hon en svensk översättare till vårdnadsförhandlingen i Grasse. Domstolen har erbjudit henne en engelsk tolk men som alla som har läst Elins chattar har kunnat se, kan hon inte engelska.

Elin erbjuder tolken ersättning för uppdraget och resor ur "egen" ficka. Gofundme-insamlingen står stilla men Elin har haft gott om tid att hitta en ny sugardaddy på franska rivieran nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Elin spammar i sociala medier
Hej, jag ska upp i domstolen i Grasse nu på torsdag den 7/5. Får inte tag på någon svensk tolk, vet ni någon? Betalar resa och boende om det är en tolk som inte bor i närheten. Men känns viktigt med en tolk då jag inte förstår franska alls
Citera
2026-05-07, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReflektivInsikt
Förstår inte riktigt vad som ska diskuteras. Domstolen har avkunnat dom. Om någon av de svarande är missnöjda får de överklaga. Ser inte vad det skulle ha med mig eller någon annan att göra.
Ja TS vill vara kräkas ur sig sina känslor om den här Elin här.
Citera
2026-05-07, 20:32
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Ja TS vill vara kräkas ur sig sina känslor om den här Elin här.

Har du ens koll på vad denna tråd handlar om?🤔

Det känns inte riktigt så med tanke på ditt nonchalanta och arroganta inlägg, men TS har med sina inlägg bevisat hur skogstokiga vissa kvinnor är som anser att de har alla rättigheter och inte ett uns av ansvar och skyldigheter.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in