Citat:
Ursprungligen postat av
Oktoberbarn91
Jag har fått höra att hon och en kompis var inne i stan och festade, blev avsläppt på yttre furulund hos nån hon skulle sova hos, men blev osams över nåt så hon tog sin bil och körde onykter hem (skulle till Burs, så är ju fel väg att köra över Lojsta för det första) Har tydligen lagt ut snapar där hon kör i 140km/h. Så onykter, alldeles för hög hastighet och telefonpillande = ingen bra kombo.
Jag har hört de ryktet med, MEN....min erfarenhet vid dödsolyckor bland yngre så uppstår det alltid massa rykten, ryktespridare påstår nästan alltid att det är sant. Men man ska vara skeptisk till de. Många ggr är de osanningar eller halvsanningar som förvärras när de sprids. Jag hörde 160 km/h och 170 km/h.... o snap osv..