2026-05-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Denice Westerberg och de andra unga SD-politikerna är ju mycket bättre än Åkesson.

Denise Westerberg är ju någon slags parodi eller karikatyr. En riktig tapir-judinna med typiskt stora judinne-juver som hon trycker upp i nyllet på alla med en kamera. Den här arketypen, judinna med stora juver, har förekommit i diverse sammanhang tidigare och är ett av de redskap som de använder för att få inflytande över gojerna. Man kan ju fråga sig om Jimmies och SD:s helt urspårat Israeldyrkande hållning på senare år påverkats av några Mossad-juver?

Apropå judinnor och juver så läste jag någon gång för många år sedan att det är nån Mellanöstern-grej och att palestinska kvinnor har störst pattar i hela världen, eller nåt sånt. Min personliga erfarenhet av detta är väldigt begränsad men anekdotisk bevisföring jag kan bidra med är att det gick två palestinska tjejer på ett universitet jag gick på en gång och de hade de största jag någonsin sett. De var inte alls feta i övrigt heller och jag tror inte det var plast. Dock var de själva ganska fula.

För övrigt är det typiskt boomers att låta sig förledas av billiga och klassiska trick som att skicka in ett par Mossad-juver i ett parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in