2026-04-16, 18:41
Medlem
perry2s avatar
SHL -Semifinal 5 Växjö vs Rögle

Då skall bara spiken slås i.

Kan Lakers fylla arenan när sittplatserna kostar 150 kr styck?
2026-04-16, 18:43
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
SHL Semifinal 5 Växjö vs Rögle

Då skall bara spiken slås i.

Kan Lakers fylla arenan när sittplatserna kostar 150 kr styck?

Haha, det är just den sista spiken som brukar vara svårast, den kröker sig nästan direkt

Men jag hoppas att Rögle fixar det ikväll och som det har sett ut i de matcher de har vunnit så borde det inte bli något problem bara skärpan infinner sig
2026-04-16, 18:48
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Haha, det är just den sista spiken som brukar vara svårast, den kröker sig nästan direkt

Men jag hoppas att Rögle fixar det ikväll och som det har sett ut i de matcher de har vunnit så borde det inte bli något problem bara skärpan infinner sig

Om Rögle skall kunna stå upp mot Skellefteå på ETT BRA VIS, är det viktigt att de får en veckas vila.. precis som skoterPimplarna.
Växjö måste upp flera klasser för att slå Rögle i denna serie. Får se om det blir klart idag--- Jag tror det.
2026-04-16, 18:49
Medlem
Citat:
Om Rögle skall kunna stå upp mot Skellefteå på ETT BRA VIS, är det viktigt att de får en veckas vila.. precis som skoterPimplarna.
Växjö måste upp flera klasser för att slå Rögle i denna serie. Får se om det blir klart idag--- Jag tror det.

Håller på Rögle

Kom igen nu
2026-04-16, 18:51
Medlem
perry2s avatar
Jag var på träningen för Rögle idag..Mark Friedman är mycket nära återkomst... han körde hårt med backtränaren i vändningar o matchliknande situationer efter ordinarie träning.
2026-04-16, 18:52
Medlem
Reimers avatar
Citat:

Exakt, om den här serien går till sju matcher så kan Skellefteå lätt ta guldet, de får en helt slutkörd motståndare oavsett vilket lag som vinner.

Men jag tror ni tar det ikväll om ni följer er spelplan.
2026-04-16, 18:56
Medlem
klemenzas avatar
Ikväll håller vi på Griffins.

Även om det vore kul med lite fler matcher så är det än viktigare att Lakers får semester.
2026-04-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Ikväll håller vi på Griffins.

Även om det vore kul med lite fler matcher så är det än viktigare att Lakers får semester.

viktig för vila också.
2026-04-16, 18:59
Medlem
perry2s avatar
Björn H plan-

-Växjö skall spela med puck och mycket kontroll.
2026-04-16, 19:00
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Jag var på träningen för Rögle idag..Mark Friedman är mycket nära återkomst... han körde hårt med backtränaren i vändningar o matchliknande situationer efter ordinarie träning.

Rögle har lyckats bra med sina nordamerikanska backvärvningar. De Haan, Ladue, Friedman bidrar mycket till lagets stadga.
2026-04-16, 19:01
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
viktig för vila också.

En match till orkar dom.
2026-04-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
En match till orkar dom.

Pass. Man vill vara så fräsh som möjligt på Torsdag nästa vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in