2026-09-06, 09:40
Medlem
picapicans avatar
Vad var det för pervomorfar som kom in med löskukar och sexleksaker på slutet? Drev han egen porrshop?
Citera
2026-09-06, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad var det för pervomorfar som kom in med löskukar och sexleksaker på slutet? Drev han egen porrshop?
Inte en rakt igenom porrshop, han driver en sexleksaksbutik i Västerås, du kan gå dit och kolla nu om du vill. Han hade ändå roligt med sin familj på plats.
Citera
2026-09-06, 11:20
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Inte en rakt igenom porrshop, han driver en sexleksaksbutik i Västerås, du kan gå dit och kolla nu om du vill. Han hade ändå roligt med sin familj på plats.

Så sjukt osmakligt när gubben började prata om stimulatorn i trosan vid kassan, för juryn. Vad har detta med Idol att göra? Familjen borde skämmas.
Citera
2026-09-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Så sjukt osmakligt när gubben började prata om stimulatorn i trosan vid kassan, för juryn. Vad har detta med Idol att göra? Familjen borde skämmas.

Ja han sjönk ner till Edvin nivå där.
Citera
2026-09-06, 16:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Hon har alltid varit lite så här ''wild and crazy'' hon har ju etablerats sig som en sån artist som inte bryr sig om vad folk tycker.
I varenda artikel jag hittat nu när jag letat, så klagar hon på att så många kritiserar henne. Hon verkar absolut inte vara en artist som struntar i vad folk tycker. Tvärtom verkar hela hennes liv handla om att hantera den kritiken.

Det visste jag inte dock inte, när jag skrev. Jag tyckte bara ärligt att hon såg ut som en avskyvärt översminkad häxa.
Citera
2026-09-06, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
I varenda artikel jag hittat nu när jag letat, så klagar hon på att så många kritiserar henne. Hon verkar absolut inte vara en artist som struntar i vad folk tycker. Tvärtom verkar hela hennes liv handla om att hantera den kritiken.

Det visste jag inte dock inte, när jag skrev. Jag tyckte bara ärligt att hon såg ut som en avskyvärt översminkad häxa.
Tack för förtydliganden, då vet jag.
Citera
2026-09-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag gillade speciellt australiern, både hans röst, utseende och karaktär. Och lärarstudenten som kom in med sånt självförtroende, vilken stjärna! Jäklar vad många bra franträdanden i år.
Och sköna karaktärer, morfar

Han finns på insta där han frågar mkt om Sverige mm. Gillar han mkt!
Citera
2026-09-06, 21:27
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ja det blev en skopa osmakligt och jag spydde lite i munnen faktiskt.
Citera
2026-09-07, 12:12
Medlem
Citat:

Varför ska de skämmas?! Idoljuryn inbjöd till det och tyckte det var roligt och uppfriskande. Själv älskar jag frigjorda människor och skrattade gott med honom och juryn.
Citera
2026-09-07, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Han finns på insta där han frågar mkt om Sverige mm. Gillar han mkt!

Han verkar så härlig, ska bli roligt att höra mer av honom. Vilken talang.
Citera
2026-09-08, 17:54
Medlem
Såg trailern inför lördagens Idol, The iconic jury närmar sig.
Citera
2026-09-09, 14:30
Medlem
Obs!! Inget Idol på lördag, Valvaka istället så Idol på Play måste användas I så fall.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in