Alltså Max Lautner, vilken jävla stjärna 🤩 Hade noll förväntningar när han satt där med sina plastflöjter, men det är verkligen någon som han man vill ha i Idol!
Har inte blivit impad under tidigare avsnitt, så det var på tiden att något kul och bra dök upp.
Jag gillade speciellt australiern, både hans röst, utseende och karaktär. Och lärarstudenten som kom in med sånt självförtroende, vilken stjärna! Jäklar vad många bra franträdanden i år.
Och sköna karaktärer, morfar
Under alla år i Idol, och då inkluderar jag alla de utländska Idolavsnitt jag har sett, så har jag aldrig sett någon människa se så sjukt sminkad som Peg. Förstår hon själv hur illa hon ser ut? Driver hon med oss?
Fina pattar, peggy. Men ser fan ut som hon jobbar på red light district
Hon är ju ännu värre nu! På allvar, vet hon hur hon ser ut? Förutom åldern, så har hon passerat red Light District för länge sedan. Är man så söndersminkad, så skulle man inte ens passa in där. Jag tror inte hon förstår hur man kan se så illa ut 😫
Hon är ju ännu värre nu! På allvar, vet hon hur hon ser ut? Förutom åldern, så har hon passerat red Light District för länge sedan. Är man så söndersminkad, så skulle man inte ens passa in där. Jag tror inte hon förstår hur man kan se så illa ut 😫
Hon har alltid varit lite så här ''wild and crazy'' hon har ju etablerats sig som en sån artist som inte bryr sig om vad folk tycker.
Bäst ikväll:
Bligh
Love
Det var ett bra avsnitt, trots att Bligh har en starkare audition, gillar jag Love mer, har integritet. Tänk om Pär och Keyyo hade lämnat Oliver I sticket.
Undrar om det skrattas mycket I Kennets sexbutik.
Bäst ikväll:
Bligh
Love
Det var ett bra avsnitt, trots att Bligh har en starkare audition, gillar jag Love mer, har integritet. Tänk om Pär och Keyyo hade lämnat Oliver I sticket.
Undrar om det skrattas mycket I Kennets sexbutik.
Håller med, Love och Bligh! Vilka röster. Och Love har en sådan stark personlighet.
Mm, vilken härlig människa. Det behöver finnas föregångare som inte är så skitnödigt pryda.