2026-08-31, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Jag kanske är ute och cyklar nu men hon som klev in och sjöng Pegs låt var lite svajig.

Och jag tyckte det var svajigt första tonerna men sen så bra.
Citera
2026-09-01, 22:08
Medlem
Tittarsiffrorna för avsnitt 2.
Tv4 play lördag: 205 tusen och 50 tusen (rekord for program 2)
Tv4 söndag: 99 tusen
Tv4: 454 tusen
Totalt: 808 tusen tittare. Bra.
Citera
2026-09-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Tittarsiffrorna för avsnitt 2.
Tv4 play lördag: 205 tusen och 50 tusen (rekord for program 2)
Tv4 söndag: 99 tusen
Tv4: 454 tusen
Totalt: 808 tusen tittare. Bra.

Och då tyckte jag att det här var den sämsta säsongen sedan jag började titta, såg väl Idol för första gången 2007.
Citera
2026-09-05, 18:07
Medlem
Spider-Girls avatar
Alltså Max Lautner, vilken jävla stjärna 🤩 Hade noll förväntningar när han satt där med sina plastflöjter, men det är verkligen någon som han man vill ha i Idol!

Har inte blivit impad under tidigare avsnitt, så det var på tiden att något kul och bra dök upp.
Citera
2026-09-05, 19:30
Medlem
Jag gillade speciellt australiern, både hans röst, utseende och karaktär. Och lärarstudenten som kom in med sånt självförtroende, vilken stjärna! Jäklar vad många bra franträdanden i år.
Och sköna karaktärer, morfar
Citera
2026-09-05, 20:48
Avstängd
Under alla år i Idol, och då inkluderar jag alla de utländska Idolavsnitt jag har sett, så har jag aldrig sett någon människa se så sjukt sminkad som Peg. Förstår hon själv hur illa hon ser ut? Driver hon med oss?
Citera
2026-09-05, 21:03
Medlem
Fina pattar, peggy. Men ser fan ut som hon jobbar på red light district
Citera
2026-09-05, 21:08
Medlem
Vad satan. Har hon bytt om och sminkat om sig? Ser ut som en jävla clown
Citera
2026-09-05, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Fina pattar, peggy. Men ser fan ut som hon jobbar på red light district
Hon är ju ännu värre nu! På allvar, vet hon hur hon ser ut? Förutom åldern, så har hon passerat red Light District för länge sedan. Är man så söndersminkad, så skulle man inte ens passa in där. Jag tror inte hon förstår hur man kan se så illa ut 😫
Citera
2026-09-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Hon är ju ännu värre nu! På allvar, vet hon hur hon ser ut? Förutom åldern, så har hon passerat red Light District för länge sedan. Är man så söndersminkad, så skulle man inte ens passa in där. Jag tror inte hon förstår hur man kan se så illa ut 😫
Hon har alltid varit lite så här ''wild and crazy'' hon har ju etablerats sig som en sån artist som inte bryr sig om vad folk tycker.
Citera
2026-09-05, 21:36
Medlem
Bäst ikväll:
Bligh
Love
Det var ett bra avsnitt, trots att Bligh har en starkare audition, gillar jag Love mer, har integritet. Tänk om Pär och Keyyo hade lämnat Oliver I sticket.
Undrar om det skrattas mycket I Kennets sexbutik.
Citera
2026-09-06, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Bäst ikväll:
Bligh
Love
Det var ett bra avsnitt, trots att Bligh har en starkare audition, gillar jag Love mer, har integritet. Tänk om Pär och Keyyo hade lämnat Oliver I sticket.
Undrar om det skrattas mycket I Kennets sexbutik.

Håller med, Love och Bligh! Vilka röster. Och Love har en sådan stark personlighet.
Mm, vilken härlig människa. Det behöver finnas föregångare som inte är så skitnödigt pryda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in