Igår, 00:02
Medlem
mensverkets avatar
Vad heter låten som Felicia sjöng som fick Katya att gråta?
Citera
Igår, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Vad heter låten som Felicia sjöng som fick Katya att gråta?
Supermarket Flowers. Undrar hur det kommer gå för henne. Gick hon vidare för att hon fick Katia att gråta?
Citera
Igår, 13:41
Medlem
Den här jurykillen Oliver, vad har han gjort med tänderna? Ser ut som stora plasttänder? Ända jag tänker på när han pratar. Misslyckade fasader? Slagit ut tänderna i olycka och fått plast/porslinständer?
Citera
Igår, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Den här jurykillen Oliver, vad har han gjort med tänderna? Ser ut som stora plasttänder? Ända jag tänker på när han pratar. Misslyckade fasader? Slagit ut tänderna i olycka och fått plast/porslinständer?
Det är svårt att säga, det enda man hitta var att han föll när han försökte styla på en konsert. Inget står om hans tänder.
Citera
Igår, 14:12
Medlem
Är det några av tjejerna i influencerjuryn, de två till höger, som är trans eller är det bara så de ser ut med alla fillers etc?
Citera
Igår, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Är det några av tjejerna i influencerjuryn, de två till höger, som är trans eller är det bara så de ser ut med alla fillers etc?
Inga av tjejerna är trans, dom är fixade precis som vissa andra influensers är. Heja Liam.
Citera
Igår, 15:49
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Supermarket Flowers. Undrar hur det kommer gå för henne. Gick hon vidare för att hon fick Katia att gråta?

Jag tror alla i juryn sa att hon berörde med sin sång och det var det musik handlade om.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in