Man kan fråga sig varför det inte finns en must året om. Helgmust.
Men ja. Jag köper upp i praktiken all påskmust/julmust jag kan efter vardera helg. Sedan kan jag dricka den året runt. Bättre än andra kolsyrade drycker. Godare än coca-cola. Men det måste vara Apotekarnas. Alla annan "must" smakar blä.
Men ja. Jag köper upp i praktiken all påskmust/julmust jag kan efter vardera helg. Sedan kan jag dricka den året runt. Bättre än andra kolsyrade drycker. Godare än coca-cola. Men det måste vara Apotekarnas. Alla annan "must" smakar blä.
Jag måste säga att jag tyckte Påskmusten var för trevligt på påsken, finns det fler som gillade påskmusten som de sålde i affärerna denna påsken?
Varför säljer man inte året runt, påskmust eller julmust, det är betydligt godare än coca cola eller fanta, någon som vet? Skulle nog gå att tjäna mycket mer pengar än så, om man gjorde det.